Reakcia na: MiroBA #131530:
Sem do BA sa samozrejme ale nič nekúpi, fakt neviem čím to je.
Aj toto. V BA sa spravilo 20ks T3P (hádam som dobre počítal) ale Praha ich stihla nejak zhruba 300 (82xx,83xx,84xx,85xx) Aj ked Praha má 5x vačší vozový park, aj po vydelení 5 je to veľká nerovnováha. U nás akurát sa zmodernizovalo 35ks K2 za 10rokov ale naproti tomu Praha modernizuje KT8D5 -a to sú modernizácie Kamerový systém a pod... A hlavne sa popri tom kupujú vozy nové a v stovkách kusov. Nehovoriac, ešte že Pražský podnik navyše finančne dobre šťaví metro.
-Tak sa veci majú, nás tu vodia dobre za nos.
MiroBA
A čo tak skúsiť nasadzovať 14T vo dvojiciach? Ale to by chcelo upraviť legislatívu, ale v Madarsku aj v Nemecku majú také dlhé súpravy - napr. aj 3x KT4 a to aj v menších mestách.
Inak k tým 14T, potom neviem načo si Praha objednávala tieto vozy so skrátenými článkami oproti Astrám alebo vozidlu Vektra.
14T vlastne sa vyvinula viacmenej pre Prahu ak som dobre z článkov pochopil a si dobre pamätám. Podľa mna sa zbytočne vymýšľal typ 14T aj s tými hroznými Porshe čelami a Praha mohla odoberať radšej typ Vektra podľa mňa.