Reakcia na: m@rtin #13123:
No spoločnosť sky europ lieta s Bratislavy. BA letisko sa trochu bráni Viedni a robí dobre. Ja som to info napísal ako fakt. Dokonca do BA roymýšla lietať aj rznair (tak nejak) Y BA sa lite frankfurt, čo je jedno z najväčších v Eu A blíykosť viedne nenúti letecké spoločnosti robiť lety z BA. Fakt že sky lieta do Prahy, kE a neviem, kde všade ale tých destinácií yačína byť viac. Minulý rok im stúpol počet odbavených o nekakých 20% jestli se nemýlim. To kdo má viac tratí neviem posúdiť, nemám info ani o jenom a nepovedal by som, že viedeň je väčšia. bol som v nej niekoľko krát a neviem. overím v mapách. Neviem, kedy si bol vo viedni ale tá modernosť, neviem neviem. Hlavne staré vozy P metra... Ale tiež overím. Čo sa yaplavenia týka mám tú simuláciu ale ešte som nemal čas si k tomu sadnúť.A presne ako povedal romanca. Je jedno či ich štát živý soc. dávkami alebo na želeyniciach. Tie dávkz výjdu lacnejšie. Preyamestnanosť nie je ani moc v mechanikoch atď, ale napr čo som videl aj na DPB že v kancli dve tety, ktoré si pilnikovali nechty a nič nerobili. (sorry je tu naopak y a z) Ja by som celé ŽSR a ZSSK sprivatizoval napr. takej OBB alebo DB
Juro to že je to jedna veľká žráčka peňayí je fakt. A nie je to len v 43.000 yamestnancov (mimochodom minister prikáyal už 30% bielych košiel vyhodiť) ale aj v machináciách vedenia, joj keby ste vedeli čo ja aj by ste yaplakali.
). No a o tom svedci aj fakt, ze si za lacne prachy odkupili 2x 17Tr a dali do prevadzkyschopneho stavu a takisto este z jednej karosy 8xx urobili tretiu 17Tr - co vyrazne usetrili a maju tri "nove" troliky. Taktiez, to ze kupuju ojazdene kolajnice a prazdce od CD, je good a uricte tam je aj vela inych veci, o ktorych neviem.
dusoft
a ak sa nechces vyjadrovat k prezamestnanosti, staci povedat, ze prezamestnanost je a ZSR alebo ZS je jedina spolocnost, ktora neprepustala rapidne. Takze konecne zacat musia. A skoncit zlepsovanim sluzieb. Staci sa pozriet na CD, pochybujem ze dostavaju viac prachov, ale dlhy neamju take, lebo sa zbavili pseudopracovnikov, ktorych aj tak nebolo treba. A to uz nehovorim o DB (Deutschland), kde to fici celkom inak.
Takze: najprv prepustat, aspon polovicu ludi (da sa to zvladnut aj u nas s plovicou) a potom vyrovnat dlhy a az potom rozmyslat nad tym, ci nejake trate obnovime. Inak to nema zmysel.