Reply on: m@rtin #13017:
Len mierna korektúra - Matra cudzí predmet v koľajisku samozrejme nerozozná a práve preto tam sedí ten fíra. Matra je pomerne primitívny systém, ktorý nedokáže energeticky optimalizovať jazdu vlaku a PRED Matrou tam bol omnoho dokonalejší systém ACB od AŽD Praha. Podobný, ale zdokonalený systém sa bude teraz robiť na "A".I.
dusoft
a ak sa nechces vyjadrovat k prezamestnanosti, staci povedat, ze prezamestnanost je a ZSR alebo ZS je jedina spolocnost, ktora neprepustala rapidne. Takze konecne zacat musia. A skoncit zlepsovanim sluzieb. Staci sa pozriet na CD, pochybujem ze dostavaju viac prachov, ale dlhy neamju take, lebo sa zbavili pseudopracovnikov, ktorych aj tak nebolo treba. A to uz nehovorim o DB (Deutschland), kde to fici celkom inak.
Takze: najprv prepustat, aspon polovicu ludi (da sa to zvladnut aj u nas s plovicou) a potom vyrovnat dlhy a az potom rozmyslat nad tym, ci nejake trate obnovime. Inak to nema zmysel.