Reply on: KLF #12932:
NO, ja už nejazdím od 1994, takže skutočne neviem na 100%, ale keďže na Juráku vídavam vodičov z Cífera napísaných v knihe, tak asi sa to ešte stále môže...I.
). No a o tom svedci aj fakt, ze si za lacne prachy odkupili 2x 17Tr a dali do prevadzkyschopneho stavu a takisto este z jednej karosy 8xx urobili tretiu 17Tr - co vyrazne usetrili a maju tri "nove" troliky. Taktiez, to ze kupuju ojazdene kolajnice a prazdce od CD, je good a uricte tam je aj vela inych veci, o ktorych neviem.
Juro
Co sa tyky tych poplatkov za dopravnu cestu tak si nemyslim ze u nas su najvysie, ale skor najmenej dotovane.
Inak clanok je super. Ale nejakych 400 mil. je fakt smiesna suma v porovnani s tym, ze len minuly rok dostalo cca 16 zel. rodin byty v novo postavenom dome na Sancovej (cenu odhadujem) za min. 100mil. Sk
Len tak mimochodom za chybajucu miliardu Sk pre dotovanie zeleznicnej dopravy si stat postavy tak 1-5 km dialnice. Nech zije cestna lobby a magorkovia typu Pro*****ovic a vseved c.2 Rusko (vseved c.1 je Fico).
J: Ta spolocnost bola AMTRAKa to co prezentoval pan OPaterny je s prepacenim. pekna peachovina. Pozri sa sem:
http://www.amtrak.com/about/amtrakfacts.html
AMTRACK je len operator v osobnej doprave a vlastni len 730 mil trati a na tych ostatnych len jazdi. A pozri sa na ten vykon na tych 40000km trati prepravi denne len 65000 osob. Boha to je vykon a v nakladnej doprave ani tonu. Vidim ze vymyvanie mozgov prostrednictvom TV Markiza a inych pisalkov pokracuje.