ja som sa na ten sor pítal, no nepovedali že ho nemajú vykrúcal sa a povedal že vo výrobe ešte nie je, takže prototyp už možno áno. a bolo to v dopravnom kontakte, ye to hovorili odbornici yo agreSORu ked boli v DPB
Juro: aj dialnice je treba, nemožme sa teray hrať na ekológov a ísť proti investorom. A neviem či ti nepadne vhoď dialnica staré grunty a viedenská.
Juro: aj dialnice je treba, nemožme sa teray hrať na ekológov a ísť proti investorom. A neviem či ti nepadne vhoď dialnica staré grunty a viedenská.
dusoft
a ak sa nechces vyjadrovat k prezamestnanosti, staci povedat, ze prezamestnanost je a ZSR alebo ZS je jedina spolocnost, ktora neprepustala rapidne. Takze konecne zacat musia. A skoncit zlepsovanim sluzieb. Staci sa pozriet na CD, pochybujem ze dostavaju viac prachov, ale dlhy neamju take, lebo sa zbavili pseudopracovnikov, ktorych aj tak nebolo treba. A to uz nehovorim o DB (Deutschland), kde to fici celkom inak.
Takze: najprv prepustat, aspon polovicu ludi (da sa to zvladnut aj u nas s plovicou) a potom vyrovnat dlhy a az potom rozmyslat nad tym, ci nejake trate obnovime. Inak to nema zmysel.