este som zistoval podrobnosty o tych ikacoch z K.V.
Takze 10ks je z roku 96 a 3 z roku 97.
Tie klbaky i435 - myslim, ze len dva maju - su z roku 93.
M@artin: Jo, v podstate u nas, pokial nejdes exotickejsou linkou, ale napr do petrzalky, ci dubravky, tak v podstate vzdy na 99% narazis len na klbovy autobus (to 1% su zalozaky, ktore su sem-tam kratke). Myslim, ze aj celkovy pomer kbovych vs. kratkych busov je vyrazne v prospech klbovych.
Takze 10ks je z roku 96 a 3 z roku 97.
Tie klbaky i435 - myslim, ze len dva maju - su z roku 93.
M@artin: Jo, v podstate u nas, pokial nejdes exotickejsou linkou, ale napr do petrzalky, ci dubravky, tak v podstate vzdy na 99% narazis len na klbovy autobus (to 1% su zalozaky, ktore su sem-tam kratke). Myslim, ze aj celkovy pomer kbovych vs. kratkych busov je vyrazne v prospech klbovych.
). No a o tom svedci aj fakt, ze si za lacne prachy odkupili 2x 17Tr a dali do prevadzkyschopneho stavu a takisto este z jednej karosy 8xx urobili tretiu 17Tr - co vyrazne usetrili a maju tri "nove" troliky. Taktiez, to ze kupuju ojazdene kolajnice a prazdce od CD, je good a uricte tam je aj vela inych veci, o ktorych neviem.
romanca