MaX mi prave pripomenul taku srandu>
Mnohi isto viete, ze prave prsi. To znamena, ze je mokry trolej. V noci ma byt -2 to znamena ze to zamrzne. Prsat ma aj zajtra, cize mozno bude prsat bez prestavky. Zajtra ma byt tiez v noci -2. To znamena, ze sa mozno bude dnes a zajtra pekne iskrit! =B-D
Mnohi isto viete, ze prave prsi. To znamena, ze je mokry trolej. V noci ma byt -2 to znamena ze to zamrzne. Prsat ma aj zajtra, cize mozno bude prsat bez prestavky. Zajtra ma byt tiez v noci -2. To znamena, ze sa mozno bude dnes a zajtra pekne iskrit! =B-D

vado
Ale je pravda ze:
nastupistia boli od kolaji oddelene stenou s dverami, ktore sa otvarali, ked dosiel do stanice vlak,
ludia ani v spicke neboli taki ..., aby sa pchali do preplnenej supravy. Dvere sa vzdy zavreli automaticky. Jediny prikpad (o ktorom som hovoril vyssie) bol taky, ze starsiemu panovi sa nejak podarilo prepasirovat tasku do medzery medzi vozom a nastupistom a tak stal vo dverach a cakal.
Ale inak suhlas - ak by to mal byt plne automatizovany system, musel by byt uplne oddeleny od vonkajska. Teda tak, aby nebolo mozne dostat na trat ziadnunepredvidatelnu prekazku.