o technologii vyroby sa mozeme bavit kolko sa nam bude racit, hlbenie v otvorenom vykope pri zachovani sucasnej osi kolaji akosi nedovoluje premavku, mozes naznacit postup technikou otvoreneho vykopu priamo v useku krizovania so Sancovou a Legionarskou? co myslis kolko by to asi trvalo od odstranenia kolaji a vrchnych vrstiev asfaltu po ich prekrytie nosnou zelezobetonovou konstrukciou, podla vsetkeho ako krizom vystuzena doska, a polozenie novych vrstiev vozovky? k tomu este cas potrebny na vytvrdnutie, aj ked existuju prisady na urychlenie vytvarania hydratacneho tepla, aj tak vzhladom na predpokladanu hrubku a plochu, to asi nebude z vecera do rana, alebo si mal na mysli vykop otvorenej jamy a potom uz prefabrikacia na model kolektoru, ktory by mal funkciu skryteho debnenia? ani tento postup by dobu vystavby nosnej casti a ostatnych vrstiev vozovky pre auta mimoriadne neskratil,
podobne sa dalo robit Sitiny a predsa razili,
s razenim su v poslednej dobe velke (pozor, nie iba dobre) skusenosti a na uzemi SR to ma uz tradiciu,
"moj" podjazd by mohol koncit za krizovatkou s Jiskrovou, prip. Belehradskou, pred tunelom buducej TNT, zastavky MHD v oboch smeroch by mohli byt pod krizovatkou (nieco ako dvojurovnovy terminal), co by podla mna ulahcilo i urychlilo prestupy,
viem, ze by to malo aj nevyhody, ale odbocovanie "osobakov" do a z uliciek by nemuselo byt vyznamne pre hodnotenie prinosov,
mozno budu zhadzovat staru pavucinu a ten srot by im tam zavadzal. alebo pocas doterajsich aprilovych/majovych hradeni sa nevyskytol ziadny passenger ?
Podľa oznamov na zastávkach bude výluka N 47 bez NAD v úseku Búdkova - Valašská aj medzi 27. a 28. májom a 3. a 4. júnom.
Existuje nejaké vysvetlenie, prečo zrovna, keď robia pri Hrobustove, sa vec nerieši ako napr. v noci zo včera na dnes nejakým šerblom z 2. DTPA, ktorý robí N 44 aj N 47. Alebo je to nejaký nový § dopraváckych zákonov?
Dobry Vecer.. nieco by som sa chcel opytat... pre tych co sa vyznaju v cestovani vo WIEN...
Pri ceste z PETRZALKY do WIEN ponukaju listok spiatocny aj s listkom na MHD vo WIEN na 1 tafirne pasmo ...(zevraj sirsie centrum viedne) Lenze nikde nieje napisane odkial pokial to je...
VIE NIEKTO ?? PORADI ??? dakujem
Mas pocit ze preferencia sa musi aplikovat az vtedy ked je stav kriticky? Navyse netusim o akej preferencii hovoris. Lebo tam su predovsetkym prechody bez svetelnej signalizacie.
Presne, myslím že už je na výsadbu neskoro...A ak by to aj bol kvalitný kobercový, bez stáleho polievania dlho nevydrží. Ale tak držím palce, keď si to už naštudovali v CZ, tak to musí za niečo stáť ☺
Na Záhradníckej už pripravujú koľajisko na zatrávnenie. Neviete či budú pokladať kobercový trávnik, alebo ho len vysejú?
Som zvedavý ako sa o to budú starať...
A kde by ten tvoj podjazd vyúsťoval na Šancovej medzi Rač. a Trn. mýtom? Veď tam na to nie je priestor. Ja osobne som za električku a podchody v podzemí, netreba nič raziť, dá sa pracovať aj v otvorenej jame.
Tie sa daju riesit aj inak. Napriklad semaformi (s preferenciou elektriciek). Navyse, to nie su kriticke problemy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
vlado13
podobne sa dalo robit Sitiny a predsa razili,
s razenim su v poslednej dobe velke (pozor, nie iba dobre) skusenosti a na uzemi SR to ma uz tradiciu,
"moj" podjazd by mohol koncit za krizovatkou s Jiskrovou, prip. Belehradskou, pred tunelom buducej TNT, zastavky MHD v oboch smeroch by mohli byt pod krizovatkou (nieco ako dvojurovnovy terminal), co by podla mna ulahcilo i urychlilo prestupy,
viem, ze by to malo aj nevyhody, ale odbocovanie "osobakov" do a z uliciek by nemuselo byt vyznamne pre hodnotenie prinosov,