Reakcia na: Solider #129992:
o technologii vyroby sa mozeme bavit kolko sa nam bude racit, hlbenie v otvorenom vykope pri zachovani sucasnej osi kolaji akosi nedovoluje premavku, mozes naznacit postup technikou otvoreneho vykopu priamo v useku krizovania so Sancovou a Legionarskou? co myslis kolko by to asi trvalo od odstranenia kolaji a vrchnych vrstiev asfaltu po ich prekrytie nosnou zelezobetonovou konstrukciou, podla vsetkeho ako krizom vystuzena doska, a polozenie novych vrstiev vozovky? k tomu este cas potrebny na vytvrdnutie, aj ked existuju prisady na urychlenie vytvarania hydratacneho tepla, aj tak vzhladom na predpokladanu hrubku a plochu, to asi nebude z vecera do rana, alebo si mal na mysli vykop otvorenej jamy a potom uz prefabrikacia na model kolektoru, ktory by mal funkciu skryteho debnenia? ani tento postup by dobu vystavby nosnej casti a ostatnych vrstiev vozovky pre auta mimoriadne neskratil, podobne sa dalo robit Sitiny a predsa razili,
s razenim su v poslednej dobe velke (pozor, nie iba dobre) skusenosti a na uzemi SR to ma uz tradiciu,
"moj" podjazd by mohol koncit za krizovatkou s Jiskrovou, prip. Belehradskou, pred tunelom buducej TNT, zastavky MHD v oboch smeroch by mohli byt pod krizovatkou (nieco ako dvojurovnovy terminal), co by podla mna ulahcilo i urychlilo prestupy,
viem, ze by to malo aj nevyhody, ale odbocovanie "osobakov" do a z uliciek by nemuselo byt vyznamne pre hodnotenie prinosov,
AAA