Reakcia na: 21Tr #128305:
Ja by som skôr navrhol v každom prípade individuálny prístup podľa zdravého rozumu.Keď chceš podrobnejšie tak:
tam, kde je frekventovaná premávka vlakov aj dopravy križujúcej priecestie, poprípade, kde je priecestie ľahko priehľadnuteľné umiestniť aj závory. Rýchlosť vlakov by som tiež bral do úvahy.
Krásny prípad individuálneho prístupu je práve toto dotknuté priecestie. Totiž "teoretici", čo tu nikdy neboli, by sem hneď dali závory...
síce som tadiaľ šiel v živote dvakrát a asi 10x okolo priecestia (mimochodom, ta križovatka je nafigu aj odhliadnuc od priecestia), tak ti poviem jedno...
ak by si tam dal závory, tak
a) by si skrachoval na kúpe závor, pretože Ti garantujem, že každý deň (a to nepreháňam) by tam niekto ostal visieť medzi závorami a riešenie by bolo ich proste prepáliť
b) by sa tam stávali nehody a tragické oveľa častejšie...
Peon
Re #128283 AAA: Na Rádiovú z Rožňavskej a naopak sa samozrejme odbočiť dá (premáva tak 58-ka). ? Lenže problémom je nemožnosť odbočenia z Rožnavskej na Trnavskú, a teda nutná obchádzka (závlek) cez ŽST Nové Mesto čo dnes robí 67-ka je "o ničom".
Re #128285 Majo: Veď píše, že by tá 67-ka končila pri Avione, tým pádom by ale neobslúžila Jurajov dvor. Ak by v tom prípade 65-ka bola v pôvodnej trase (čo by asi bola), tak to by sa došlo o prestup zo 65 na 67 a naopak. Takže aj preto si myslím, že ten jeho návrh nie je dobrý.