Reakcia na: Peon #128087:
Ž 1, čl. 143: "Návesť sa dáva krúžením návestnou zástavkou, akýmkoľvek predmeton alebo len rukou, v noci krúžením so svetlom akejkoľvek farby okrem zelenej alebo zvukovou návesťou - tromi krátkymi niekoľkokrát opakovanými zvukmi píšťalky, trúbky alebo húkačky.Ten, kto túto návesť dáva, beží podľa možnosti v ústrety vozidlu, ktoré je nevyhnutné zastaviť. Po jeho zastavení oznámi vodičovi dôvod dávania návesti."
http://www.zsr.sk/buxus/docs//legislativa/Predpisy/Z_1
Martin Fundárek
Ako v čom. Napríklad to, že zhlavie neumožňuje výjazd z párnej skupiny na prvú traťovú koľaj, je dosť obmedzujúce pri výlukách (PK, Šenkvice, Cífer). Alebo podchod v Báhoni cca 180 m od staničnej budovy a z toho vyplývajúce masové preliezanie cez koľaje - tam to raz skončí smrťákom. Priepustnosť tiež nič moc, 15-minútový interval osobákov medzi BA a PK, ktoré predpokladá Plán dopravnej obsluhy BSK, je tak maximum, čo sa dá dosiahnuť. A tak by sa dalo pokračovať.