Ako som jasne povedal, tak v tejto situácii už by som bral aj klbáky od SOR, tak si to zafixuj. Avšak čo sa týka MIDI 9.5, tak počet koľko sa ich nakúpilo sú vyhodené peniaze, odhliadnuc od toho či majú hrb alebo nie. 10.5 hrb majú a nejak mi je to už jedno, aspoň to nie je taký debakel ako náhrada 12 m busov 9.5 m. To čo ma serie je to ako DPB vie veľmi dobre nastaviť všetky podmienky súťaže akonáhle išlo o "súťaže" kde vyhral SOR, ale napr. v normálnych kategóriách : vozidlá do 12m a 18m sa nerobí nič. Svojím spôsobom do 12m spadajú aj SOR 10.5, ale tender bol z jasných dôvodov nastavený na vozidlá do 11m, čo by myslím nikoho nikoho, kto nechce uprednostniť konkrétneho výrobcu.
Ty ludia su uz asi naozaj otupeny a len by sa stazovali a od rana do vecera, hlavne ze sa oni sami stazuju kolko maju starosti a pod. ale sranda ze maju vonku zratane aj kvapky ktore padaju z oblohy a zachvilku sa nebudem cudovat ked to napisu rovno panu bohu.. Ked bol vodic arogantny tak prosim nech to adresuju priamo tam na DPB, ale naozaj neviem nazvat tento primitivizmus, ze jak sa mi ulavi ked to napisem do novin, to keby chcem tak tam pisem cele strany clankov kto ma kedy a jak nasral...ale zatial som este tak neklesol a dolezite je hlavne to ze nenapise pan citatel to ako sa naozaj sere na jamy na cestach (ale to aj tak vsetci vieme)ne to uz nenapise aj ministrovi polnohospodarstva len to uzavre obvini jednoznacne sofera autobusu a je to, no bohuzial pan citatel jazdi sa po tankodromoch a nie po cestach to ze je jama pomaly na kazdom kroku sa da ovplyvnit tak ze si kupte vlastne auto a chode sa previezt trosku a urobite dve veci naraz: Ostriekate v prvom rade vy niekoho ani nebudete vedet ako a druha ze aspon neostriekaju vas...
doslovaa primitivizmus na Slovensku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ?
Mas nebodaj dojem ze dnes sa autobusy v BA vyraduju lebo su vysokopodlazne? ? Ja by som investiciu do B961 povazoval zbytocnu z toho titulu, ze sa tu robia/robili(?) kvalitne generalky B741 na CNG a B961 by boli zbytocne drahsiou alternativou.
Skôr sa pozri na sprostosť akú napísal M3go, keď podľa neho majú B961 nižšiu životnosť ako nízkopodlažáky. Namiesto hľadania blbostí ako mňa zhodiť si pozri aj žvásty iných!
Skôr vyradiť? Keby sa nakúpili v roku 2003, tak životnosť 8 rokov by im dávala čas aspoň do roku 2011. Nízkopodlažnosť nemá vplyv na životnosť. Najlepšie to demonštrujú Citará a Solarisy (naše dve žiarivé výnimky z BA).
Ja som skorej názoru že sa mohlo v tom roku 2003 kludne kúpiť samozrejme nie 240 ale takých 100ks. Je rok 2009 a aj tak nemáme skoro nič.
Ono kľudne aj ked sú vysokopodlažne by mohli chodiť v preklade raz vysokopodlažný raz nízkopodlažný -garantované spoje.
Teraz by som už určite vysokopodlažné nekupoval, koniec koncov nie sú už ani veľmi na trhu.
Ja v tom zmysel vidim. Niekolko stoviek cestujucich sa nebude musiet tlacit v kratkom autobuse a uzije si moderny NP bus namiesto nejakej sunky po zivotnosti. Ak je to zadarmo, tak sa to urcite oplati..
Lenže DPB nevie od roku 1998 čo chce, okrem SOR, na ten sa ani nie je treba pýtať. Tie testy možno majú zmysel tam kde obnovujú autobusový park každých 6-9 rokov ale tu sotva. Aspoň v roku 2003 sa mohli zmôcť na dáke B961 a B952. Neboli to síce NP vozidlá ale boli nové a teraz s odstupom času by sa nám aj tie veľmi veľmi hodili nakoľko je kríza finančná a tiež je kríza čo sa týka počtu ľudí schopných konať.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emo