Reakcia na: N/A #125735:
Železnice už niesú železnice ale obyčajná poondiata mafia, zoskupenie akože inžinierov, alebo ľudí s titulmi, ktorý VŠ, ktorú vyštudovali videli akurát tak na zápise na začiatku školského roka a na konci semestra keď im zapisovali známky... Nájdu sa tam výnimky, ale tie veru nemajú skoro žiadny vplyv. Kým tí cirkusanti zaregistrujú, že kraj chce niečo, že má záujem o integráciu vlakových spojov v rámci kraja, tak bude aj rok 2015. Pokiaľ nebude v BID, magistráte pôsobiť človek čo by ich mohol nejak finančne zvýhodňovať tak pochybujem, že do toho pôjdu. Tá chamrať čo tam je prežila minulú vládu a už keď sa sľubne rysovalo, že konečne pôjdú kade ľahšie, tak tam nakoniec na sklamanie všetkých serióznych ľudí ostali a naďalej rozhadzujú štátne peniaze.
Valec
"s prvým návrhom nesúhlasím, lebo zohľadňuje číslovanie príliš bratislavocentricky... ako som už spomínal, linky z Trnavy (napr) budú mať všetky označenie 3xx a pre Trnavčanov to bude absolútne nepoužiteľné...."
Samozrejme, že číslovanie bude príliš bratislavocentrické. Však sa jedná o Bratislavskú integrovanú dopravu. Akurát, že by bola do nej zaintegrovaná aj ČASŤ liniek z TTSK (približne v tom rozsahu ako som písal minule). Ja som nikdy nikde netvrdil, že do BID by mali byť zaintegrované všetky trnavské linky až po Nové Mesto. Tie by boli súčasťou budúceho trnavského IDS (TID), ktorý by sa v určitých miestach prelínal s BID. Na týchto miestach by bolo potom treba zabezpečiť rovnako veľké a číslované zóny, rovnaké čísla liniek a podľa možností aj rovnaké tarifné podmienky.
V realite by to potom vyzeralo tak, že cestujúci pri ceste z TT do BA by využíval BID, na ceste zo Šekvíc do Hlohovca TID. Na linke z Modry do Trnavy by mohol cestovať tak na lístok BID ako aj TID.
Zásadným problémom (teda okrem ochoty dohodnúť sa) by bolo delenie tržieb.