Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 21Tr #124705:
Ono je to diskutabilné. Ja využívam 133 ráno a aj poobede a náhodu poobede je tiež hojne využívana. Ja nastupujem na zástavke Malá scéne a už tam príde autobus na 1/3 plný a to má len tuľímže 2 alebo 3 zástavky za sebou. Na Malej Scéne sa naplní na polovicu a druhá polovica nastúpi pod Novým mostom na na Molecku dojde na 85% plný (aspoň spoje, ktoré využívam ja) a dajaký na Molceke vystúpia a potom sa 75% zástavky vtrepe do busu tak, že sa tam nedá ani dýchať pritom už za nami stoji trolejbus... ?
Reakcia na: luky133 #124694:
Inak ma napadlo, že načo jazdí L133 aj poobede?! To neni lepšie radšej spraviť aj poobednú linku 17 a zrušiť 7? A odchody by sa nastavili tak, aby tie Tedomy na trase Molecka - DD šli 3min po príchode L17.
Reakcia na: 810zssk #124700:
Ale no tak asi býva na DD. ? ? ?
Reakcia na: 810zssk #124700:
asi zije o mesiac dopredu ?
Reakcia na: zaki823 #124699:
Este je len prveho a uz tu mame prispevok mesiaca ? ? ?
NECH DPB a.s NAKUPUJE AJ ELEKTRIčKY A NIE STALE IBA AUTOBUSY_VED JE Už DOSť AUTOBUSOU NAVYCH
Reakcia na: m@rtin #124697:
Ale já tam čtu něco jiného ? .
Reakcia na: Jezo #124691:

"Rozsah natáčení je přibližně stejný jako na pražské verzi, tento faktor se na šířce uličky taky neprojeví."

A co jsem psal? Šířka uličky v kloubech se při rozchodu 1000 mm nezmenší.
Reakcia na: luky133 #124694:
No ak máš pravdu , tak sa na tom budem smiať asi počas celej výluky ,že akí sú blbí ? .

Add Tedomy - ďalšie Tedomy dojdú podľa V.Murára z Tedomu až v priebehu jari podľa požiadaviek DPB .
Reakcia na: Petto #124693:
A co ak DPB praveze este zvysi interval 133 kvôli výluke tunela? ?
Reakcia na: 21Tr #124687:
Trikrát hadajme ,ci budu menit linkovanie pocas opravy tunela .Ak to nezmenia tak budeme mat "plno plno " liniek na nabrezi a linka 133 bude mat uz aj dlhsi subeh s elinami 1,5,9 ? .

Mimochodom kedy sa ma zacat uz s tou dlhopripravovanou opravou tunela , ci sa to ide zase odlozit ako sme odlozili aj tender na klbaky ? ?
Reakcia na: S499.1023 #124689:
Samozrejme myslel som rozchod. To je tak,ked pisem rychlejsie ako myslim ?
Reakcia na: m@rtin #124685:
No ono sa tam riesili dve zmeny. Riga (1524) a ci pre 1000 mm to vyriesi mensie natocenie podvozkov. Dovolim si skopirovat:
"Pro Rigu bude ulička stejná. V opačném případě by bylo třeba kvůli několika milimetrům navrhovat spoustu interiérových obkladů, což je ekonomický nesmysl. Nutné změny na skeletu vozidla se do interiéru příliš neprojeví.

U metrové verze je jiné uspořádání podvozku. Nefunguje jednoduchá matematika 700 - (1435 - 1000). Rozsah natáčení je přibližně stejný jako na pražské verzi, tento faktor se na šířce uličky taky neprojeví. Délky článků také zůstavají.

Minimální poloměr oblouku pro 15T Praha je 18/15m."

Bolo to 24.9.2008. A nedam sa, nedam, nedam. 😉
Reakcia na: AAA #124679:
Ale šírka prechodu nad podvozkami áno ? . Akurát, že takýto typ električky re rozchod 1000 mm by už podľa škodováckeho značenia nebol 15T. Električka by sa volala ForCity Bratislava a bola trebárs 22T.
Reakcia na: Petto #124677:
Priemer?
Reakcia na: maco555 #124673:
Pravdepodobne na zasadnutí dielenských "Na veksli" pri severnej vrátnici vozovne JD pri príležitosti ukončenia pracovnej smeny, čo ? ?
Reakcia na: Valec #124645:
Keď je reč o tých výlukách, tak som zvedavý, či ešte aj vtedy bude DP udržiavať ten trinásťlinkový variant ? Možno som na to fundamentálne alergický ale tak mohli by začať uvažovať, trošku. Na tú našu biednu sieť, s minimálnimi variácimi v centre je to luxus.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.