Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #123813:
To ma tiež napadlo s tym zlucenim 41 a 147 , len neviem ci by postacoval mikrobus na tu zlucenu linku prip. ci by sa SOR zmestil do tych uliciek kde premava 147 .

Re #123810 Puki: Neviem co mate vy vsetci stale za problem - dlhe roky sa na DD niec neriesilo ,ani tu posranu L32 nevedeli vylepsit ked premavala v spicke 20 minut, aj to len do 21:00 , zrazu nam daco vylepsia - a hned pi**jete , uz mi s tym leziete na nervy - aj na vas dojde ked dojdu klbaky - tak kľud
Reakcia na: Petto #123806:
Zlúčiť 41 a 147, a netreba ani výkony navyšovať. A vodiči (zo 147) ešte prídu k sociálkam na stanici.

Re #123811 freeze25: Ani na jednu z menovaných liniek by Capacity vhodnejšie nebolo. Lebo tie 2 metre dĺžky navyše ti akurát tak vynahradí usporiadanie sedadiel 2+2 v celom voze a menší priestor pre kočíky. Čiže sa do toho vozu zmestí menej stojacich, teda reálna kapacita bude veľmi podobná.
Reakcia na: Puki #123810:
ja by som sa skôr zamýšľal, čo za problém majú ľudia, čo v jednom kuse pi(tch)uju na DD... to akože za to môžu tí ľudia, že tam sú linky ako sú? záleží to na nich? ja si myslím, že asi ani nie...

na druhej strane viem, že doprava v celom meste je na ho(v)no, ale takým spôsobom (averziou voči skupine obyvateľov) sa to prd vyrieši...
Reakcia na: Petto #123808:
ono Capacity, by sa hodilo na viacero liniek (31/39, 83/84, 93/94, 21, atd), keď už nie na kompletné pokrytie výpravy, tak aspoň na časť, ale to je ani nie hudba budúcnosti , ale skôr sci-fi...
Reakcia na: Petto #123808:
A nechceli by ste na Dlhé Diely aj Capacity aby vám tam jazdilo? Zaplatila ho IKEA namiesto bezplatnej linky tak nie je čo riešiť... Kľudne by mohlo aj Tesco Lamač prispievať na niektorú linku pre DNV, keby bol záujem. A keď už sme pri tom, tak problém linky 96 nie je Mercedes ale preplnené Solarisy v špičke a trasa vďaka ktorej naberá pekné meškania.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=42194&idt=u&idg=3642&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
- taketo čudá už zrejme tak často neuvidime na DD ,kedže od pondelka 33/6 nebude - tuším len ako striedac bez vozidla
Reakcia na: freeze25 #123805:
Napadlo ma ,ci by nemal CAPACITY lepsie uplatnenie na DNV exprese (21) - viem ,ze IKEA je darca ,ale jeho nasadenie tam je zbytocne kapacitne - teda aspon v Petrzke - usek v Ruzinove neviem ako je na tom
Reakcia na: luky133 #123804:
Aj mne sa to stava ze pocujem frflosov ,hlavne ked idem 32kou po novej superobchadzke /janotova-banikova, uz aj sofer dakeho Tedomu na to nadaval,kedze tam maju problem prejst.
Reakcia na: oppress #123796:
pri tom 15/30/15 by to potrebovalo zrejme asi az 3 vozy v spicke a 2 v sedle . Ale ked sa dokazalo najst 6 vozov na L133 ( po novom uz asi len 5 ) tak 1 voz na L41 tiez by nemal byt problem - len vies tam nikto z DPB nebyva :-
Reakcia na: luky133 #123804:
tak potom nech dajú v špičke do 93/94, 21, 31/39 a iné linky TEDOMy namiesto kĺbakov, nech si ich "užije" každý 😃
Ja sa najviac smejem na tom, keď počujem názory cestujúcich, že všetko len kazia na DD. Zopár som už takých počul. Vtedy aj mne rozum stojí. ?
Reakcia na: freeze25 #123802:
Na 32 chodia na 133 budú ešte len. Ale problém je v tom, že sa dopredu vedelo kde budú Tedomy...
Reakcia na: luky133 #123800:
no ale každý tu vypisuje, že vraj na L133 chodia TEDOM... a zdá sa mi, že aj kvôli tomu sú dosť nabrúsení na DD...
Reakcia na: oppress #123799:
VW si platí kĺbové vozidla ak by tam DPB nasadil krátke porušil by zmluvu. Teda aspoň predpokladám, že kĺbové sú v zmluve. A aj ked je finančná kríza VW si to stále platí.
Reakcia na: freeze25 #123798:
To preto lebo nebolo dostatok Tedomov. ?
Reakcia na: Mischo1 #123795:
Presne. Za rok tu vidím asi 6 zmien CP linky 92 a furt je to o tom istom. Až na to, že už prestali cez víkend premávať na 92 "dvojičky". Že im to konečne došlo, ale jedna vec čo je na 92, resp. keď prechádza z 92 na 192, že autobus od Voz. Petžalka ide 7:40 a potom až 8:20, čiže tam je 40min diera a potom úmerne tomu ide ten spoj o 8:20 plný. To by bola taká ťarcha tam vložiť spoj o 8:00 alebo dať spoj o 8:10 a potom o 8:40?! Tiež tie "trojice" v 5min odstupoch sú niečo čomu nie úplne chápem. Videl už niekto z Vás druhý alebo tretí spoj ako je "plný"? Ja by som ten druhý spoj vypustil a nechal tam 10min medzeru. Tie druhé spoje majú význam možno po Patrónku kde väčšina ľudí vystupuje. Viem, že si to VW platí ale zas nie je to málo myslím a len tak posielať prázdne busy je priveľký luxus.
hmmm, doteraz som párkrát videl L133 a ešte som na nej TEDOM nevidel, iba SOR...
Inak to premostenie na Segnáre je v prevádzke? Napadlo ma či by tadiaľ nepresmeroval DP linku 38 pre lepšiu obslužnosť. Linka by prešla po ulici Zidiny na Segnáre a pokračovala na Krematórium, aspoň by bola viac využitá a mohli by ju potom dať premávať aj ráno, po čase kedy by sa preukázala využívanosť tak 30min v špičke ?
Reakcia na: Petto #123792:
Tak ale čo je prednejšie, 1 vozidlo hore dole alebo komfort cestujúcich? Neviem prečo by 41 nemohla mať interval 15/30/15//30?! Hustejší interval a nechal by som na nej premávať 9.5 SOR ? jazdí tam aj niečo iné ako 9.5 SOR? Niekedy som tam videl aj krátku CNG Karosu.
Reakcia na: Eury #123794:
DPB chce asi len zaujat alebo aby mohol povedat ze sa robia na L21 zmeny aj ked sa ziadne nekonaju ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.