Možno keď pôjde pán Z. alebo K. vo výťahu a nastúpi k nemu dôchodkyňa vo výťahu tak mu navrhne aj linku do Tesoc Lamač. Ale fakt veď DD nemajú vôbec priame pripojenie s Petržalkou mali by sme s tým niečo urobiť!! ? ? ?
ano linka 233 Kuklovska - Novy Most - ASMN - Hl. Stanica - Zochova - Vysehradska - Prokofievova - Aupark - Molecova - Kuklovska >Vsetky NP vozy z BA by sli na tuto linku (no nejsom tak dobry v scifi ako tunajsi autori ? )
Dnes o 10.00 bola k tomu oficiálna tlačovka. A to počkaj ešte čo bude hovoriť markíza, joj... ?
Však je sloboda prejavu, každý môže povedať čo uzná za vhodné. Navyše tieto dni práve o tom prebieha diskusia, teda každý deň majú kompetentní iné (vzájomne rôzne) názory...
Okrem toho, čo povedia novinári vydeľ desiatimi, lebo oni veľmi radi vymýšľajú a prekrúcajú...(to si si už mohol zvyknúť) (napr. pri pôvodnom návrhu mosta z 1+1 pruhov pre IGK nový čas spravil 2+2...)
- v PRAVDE sa písalo, že na moste má byť električka, autobusy, peší a cyklisti
- v SME Ďurkovský hovorí, že na moste majú byť aj autá
- v BRATISLAVSKÝCH NOVINÁCH Fabor túto skutočnosť popiera
Vrele doporučujem kruháče mimo obce v Bulharsku, kde asi nepochopili, načo taký kruháč je a je v nich zachovaná prednosť podľa pôvodných sečných križovatiek. Taktiež je hodnotný kruháč v Jirkove, kde dávajú prednosť vozidlá, idúce po kruháči.
Počkaj, ale teraz asi niečo nechápem. Doterajšia úprava bola taká, že kruháč musel byť okrem značky označujúcej že sa jedná o kruháč (C6) označený aj značkami upravujúcimi prednosť. Ak tam neboli, platila prednosť z prava, teda prednosť dávalo vozidlo v kruháči. Teraz je úprava rovnaká. Alebo?
"Autá budú môcť začať premávať cez bratislavský Starý most najskôr na jeseň budúceho roku" ? veď tvrdili, že tam bude električka a busy...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023