Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Kakke #123257:
smer mesto - TPD-Bosákova-Landererova-Šafko a naspäť Apollo-Einsteinova-nadjazd-TPD ale určite tam bude musieť byť aspoň jeden, ak nie dbva busy navyše oproti súčasnosti, ak má ostať int 4.

Re #123260 luky133: takže 32+elina s jedným prestupom za 70c, cesta pri 4min int. elín tak cca do 15 minút, kde je problém? ďalší ľudia považujú za centrum obchodnú a okolie... iní vtáci zase považujú za centrum Nivy a okolie... to by mala mať každá časť mestskej časti priamu linku do každého "centra"?

Re #123277 Emo: vezmú ich z DD ?

Re #123269 Ámos: možno, lenže nebude voči tomu ďalších 15 dní na odvolanie? ❗

Re #123286 stevo: si myslím, že možno aj áno, lebo predtým mali bus zdarma, od presunutia L50 ho zrušili. alebo druhá možnosť, že nie a 50 sa tam otáča iba ako spojenie šafko-nový most... v tom prípade L 50 stačí seknúť pri ASMN/cez Landererovu.... alebo (ak sa dá ísť rovno), tak by mohla ísť ako 68čka (zast. Novohradská?), potom Apollo a doprava na Einsteinovu

otázka - prečo všetci trvajú na dogme "50 a 95 na/cez Šafko?" čo keby 95 končila napr. na Landererovej/ASMN/Rajskej?

Re #123416 m@rtin: "přes křižovatku Štěpánská x Žitná projel ve špičce trolejbus každých 10 sekund" a to ste v tom čase ešte nemali ani našu XY-tu fázu preferencie ?

Re #123445 Ámos: "Tak ako bol robeny tender pre Tedom v DPB." nemyslel si SOR? ?

Re #123478 Peto02: a nemá byť náhodou cestujúci "pripravený na zastávke" na nástup? navyše píšeš, že bus ešte aj meškal... keby išiel včas, tak ho ani neuvidíš... ?
iba bi som sa chcel spitat,jak je to z pouzivanim fotiek ktore su tu. nasiel som ich totis na jednom cudzom webe.
Reakcia na: Bubak #123525:
presne tak, AMEN
Reakcia na: nickname #123523:
Amen. ?
Reakcia na: nickname #123523:
...a mohol si dodať, je len jedno veľké parkovisko,ktoré v súčasnosti dotvárajú tvár mesta spolu s biznis centrami bez riešenia MHD...
Paci sa mi clanok z 20.5.2003:

Mestská hromadná doprava z pohľadu cestujúceho

Ak chcete cestovať s MHD v Bratislave, zaiste uznáte, že ako prvé si budete chcieť zistiť, ako spoje vôbec premávajú, aké máte možnosti dostať sa z vášho bydliska do práce, na nákupy, za zábavou alebo k priateľom. Na stránke www.dpb.sk nájdete základné informácie, trasy liniek a cestovné poriadky; na nezávislej stránke www.iMHD.sk aj podrobnejšie informácie. Ak nemáte k dispozícii internet, musíte informácie čerpať z iných zdrojov, ako napríklad informačné centrum na Obchodnej ulici. Ale to nikoho neláka. Špina v okolí informačnej kancelárie nerobí žiaden dobrý dojem o spoločnosti DPB. Rád by som teraz uviedol vlastný zážitok z Brna, kde som bol. Ihneď kúsok od Hlavního nádraží je informačná kancelária brnenského dopravného podniku. Keď som vošiel, mal som pocit, že som v nejakej banke. Čisté a voňavé priestory, všade usmiate tváre. Ochotná pani, a to si dovoľujem podčiarknuť, ochotná pani - ANO PRESNE TAK, OCHOTNA PANI. NA SLOVENSKU JE TAKYCHTO OCHOTNYCH LUDI ZALOSTNE MALO.BOHUZIAL SLUZBY SU TU CASTOKRAT NA ZALOSTNEJ UROVNI A PRE DOMACICH ALE I TURISTOV JE TO VELMI ZLA SKUSENOST . za pultom mi s úsmevom poradila, ako sa dostanem tam, kam som chcel ísť, aký lístok si mám kúpiť; dala mi cestovný poriadok linky a zaželala mi pekný deň. V Bratislave takéto veci nezažijete.PRESNE TAK. Ak si idete kúpiť električenku, prídete na jedno z predajných miest, napr. na Hlavnú stanicu. A znova vás zarazí špina, niekedy aj zápach moču a fekálií v blízkosti predajne, neochota personálu a pohyb asociálov v okolí predajne. TO SME VYSTUPILI Z VLAKU A MOJ KAMARAT Z ANGLICKA ZAHLASIL, ZE CO JE TO ZA BUDU (HLAVNA STANICA) To isté platí aj o predajni v podchode na Hodžovom námestí. Špina a neochota. Nikto vám nič nepovie, musíte sledovať každú zmenu, a keď chcete zistiť odchody vašej linky, tak jedine cez internet alebo opísať si ich priamo zo zastávky, ak tam nejaké čitateľné vôbec sú. Ucelený knižný cestovný poriadok si kúpiť nemôžete, ten v Bratislave neexistuje. Ak si myslíte, že je to zbytočný luxus, tak vedzte, že v iných mestách je to úplne bežná vec, napr. Dopravný podnik města České Budějovice pravidelne vydáva Jízdní řády MHD. Je v nich aj mapka mesta s linkovým vedením a, samozrejme, odchody všetkých liniek. U nás je k tomu postoj "to sa nedá"- TENTO POSTOJ JE AKOSI ZAKORENENY V SLOVENSKOM NARODE,PRETOZE JE TO NAJJEDNODUCHSIE RIESENIE V prípade, že chcete cestovať na časové lístky, musíte sa zorientovať v ponuke a rozhodnúť sa. Lístky treba kúpiť vopred, automaty na niektorých zastávkach nie sú, a aj keď sú, tak nemusia fungovať. V iných mestách to riešia doplnkovým predajom cestovných lístkov u vodiča za mierne vyššiu cenu. V Bratislave ani toto neexistuje. Keď sa spýtate, prečo, tak odpoveď je "to sa nedá" alebo "doteraz to fungovalo takto, prečo by sme to mali meniť?"NAMIESTO 'AKO BY SME TO MOHLI RIESIT' A 'AKO BY SI TO PREDSTAVOVALI TI, KTORI HROMADNU DOPRAVU POUZIVAJU'
JE TO SMUTNE, ALE TAKTO Z BRATISLAVY NIKDY NEBUDE TO 'LITTLE BIG CITY' ALE LEN VELKA DEDINA, LEBO JE V HROZNOM STAVE A JE TO SPINAVE MESTO S UBOHOU MHD.
Reakcia na: fanatikmhd #123504:
Prosím nepliesť si výrobu električiek s autami.
1) 14T je aj naďalej v ponuke.
2) Ák by aj k objednaniu vozidla tejto koncepcie (pevné podvozky, 5 článkov, 50% NP) do Bratislavy došlo, určite nebude mať označenie 14T. Viď takmer zhodná 13T pre Šalingrad.
Reakcia na: luky133 #123520:
Každý kto necíti hrozbu autonómie tak to podporí... pokiaľ si dobre spomínam tak ani Španieli neuznali Kosovo, kvôli problémom s Baskami...ideme moc do polititky, čo takto ísť na ICQ? 247-405-025
EÚ je dobrá vec, ale môžem povedať niektoré jej kroky sa mi taktiež nepáčia viď. napr. to, že núti aby Slovensko uznalo nezávislosť Kosova pritom Slovensko ju nechce uznať a ako čítam diskusie ani dosť veľa občanov. ?
Reakcia na: m@rtin #123507:
Načo je EÚ? Manipulácia. Veľkým krajinám ide len o manipuláciu malých krajín aby mali kam vyvážať svoje výrobky, zdroj lacnej pracovnej sily, a diktovať im v akom množstve vyvážať svoje produtky. Tie každoročné diktáty EÚ čo majú štáty s poľnohospodárskou úrodou spraviť tiež nesvedčia o prílišnej slobode obchodu v EÚ... Som zvedavý kedy nastane prvý prípad, že nejaký štát z EÚ vystúpi. Celá EÚ je tak pomýlená záležitosť, ako kedysi ZSSR čo násilne držalo pobaltské, zakaukazské a stredoázijské republiky, čo sa rozpadlo pre národnostné rozdiely a taktiež rozdiely v smerovaní kam chceli vtedy zväzové republiky smerovať. Tak je aj EÚ odlišná a nemožno jej chod prispôsobiť potrebám všetkých štátov. Európa ako taká konkurovať USA môže, ale ako EÚ to skončí skôr či neskôr blbo.
Reakcia na: Mischo1 #123503:
Najprv preštudovať podmienky čerpania z fondov EÚ v jednotlivých operačných programoch v konkrétnom štáte, až potom definovať príčinu smútku!
Reakcia na: MiroBA #123477:
Však aj ja som sa kedysi vozil z nudy celé trasy, najradšej na 86 do Prievozu ? kámoš mal byť o 18 doma a my sme o 18 práve šli cez Tomášikovu smer Prievoz ? ale nejde mi do hlavy ako niekto môže tak vyskakovať preto, že on videl... Aj ja som videl, síce na fotkách a naživo ešte menej ale čo to vyrieši?! Podľa mňa nič. To, že je doprava v ostatných mestách na západe a severe vyspelejšia mi je poznatok typu "Na západe zarábajú oveľa viac ako na Slovensku." Čo taký fakt teda mení na našich platoch? Nič... čo robí teda z človeka znalca dopravy keď povie, že tam a tam je lepší systém MHD? Tiež nič. Určite to neni postavené len na to, že tam chodia low entry autobusy a majú 15min neprestupný lístok. Je tam toho omnoho viac...
Reakcia na: AAA #123511:
a co chces overovat? ze z hovien vznika metan alebo to ze metan hori rovnako ako zemny plyn.
http://www.spla.sk/Casopis/08_06/08_06_12.pdf
Reakcia na: m@rtin #123507:
nie nie je podpora Francie Citroënu v pořádku. Ale uznaj, ze ak Francuzsko podpori 6 mld Eur (asi 17% rozpoctu CR) tak ma pravo si diktovat podmienky. Tiez by som nebol rad keby lovenska vlada davala stimuly niekomu aby mohl vyrabat v zahranici.

EU je dnes iba unia statov, nic viac od toho necakaj. dalsi vyvoj EU dnes blokuju dva staty. jeden znich je CR.
Reakcia na: fanatikmhd #123505:
Vidno, že sa skutočne do stavu trolejbusového vozového parku "vyznáš."
Reakcia na: AAA #123511:
Teda biometánu.
Reakcia na: m@rtin #123507:
skor ty prekrucas
1) zmienka o ceskom nacionalizme prisla ako reakcia na tvoj argument o politickej priechodnosti volby zahranicneho vyrobcu.
3) "Postavenie závodu v Českej republike, aby predával autá pre francúzsky trh je neospravedlniteľné," vyhlásil Sarkozy.
"Ak to bude možné, chcem, aby sa zastavilo takéto presúvanie výroby do zahraničia a návrat pracovných miest do Francúzska," dodal prezident poukazujúc na výrobu malých áut firmy PSA Peugeot Citroën v Českej republike od roku 2005. V tomto istom duchu plánuje od automobiliek za spomínanú finančnú pomoc žiadať, aby dodávateľmi pre ne boli takmer výlučne francúzske podniky.
Sarkozy ma jenoducho CR momentalne v zuboch. A to vdaka predsednictvu, ktore CR spociatku skutocne nezvladala. Topolánek cele predsednictvo vzal skor ako propagaciu CR v EU a nie ako skutocnu pracu stoviek cechov, ktory su uz vyse roka v Brusely a tvrdo sa pripravovali na prevzati presednictva. Mozno prave to nazaciatku poskodilo. V unii sme polocne 4 roky a nepamatam si reklamne kampane s "kockou cukru" a "Jagrami za stolom"...
Ale to sme sa uz dostali strasne daleko. Ak chces pokracovat moj mail poznas...
Reakcia na: Ámos #123500:
Pokým sa to neoverí, nemá sa prečo do bioetánu hrnúť.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.