Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Emo #122937:
Mas. A co? Ja na zastavku chodim bez pozretia si CP a potesi ma ked ma vodic pocka. Ano, ja mam byt na zastavke vcas, takze mu nevycitam ked nepocka (ak nejde predcasne), ale to neznamena ze na dobiehajucich kasleme.. co ked ma vodic pocka, kvoli mne sa zdrzi a potom zistim ze mi je ten spoj aj tak nanic?
Cize na zaklade "prikazu" nemoze na Dlhe diely zavitat ani 15Tr-ka? ?
Reakcia na: 810zssk #122928:
"Podla mna je to takto lepsie, najma kvoli napr. dobiehaniu na spoj (ked nemas ciel)."

Nemá byť cestujúci náhodou na zastávke s dostatočným predstihom? ?
Reakcia na: 810zssk #122934:
Žeby som presvedčil 9tich obyvateľov nech napíšu, že chú električku na DD? Uvidíme či sa bude staviať. ? ? ?
Reakcia na: Valec #122933:
Ale podľa toho, koľko ľudí chodí 94 na Vazovovu (mimo RŠ), tak ani prestupujúcich do Rače nebude tak veľa. ?
http://bratislava.sme.sk/c/4300310/dopravny-podnik-obnovil-linku-c133.html
"Nové nízkopodlažné autobusy s dĺžkou 12 metrov oddnes obsluhujú linku č.32, ktorá smeruje z Dlhých dielov na železničnú Hlavnú stanicu. Zavedenie týchto autobusov je reakciou dopravného podniku na požiadavky cestujúcich." - Kedy DPB zareaguje na moju poziadavku (ale aj poziadavky inych cestujucich) ze chceme kompletne nizkopodlaznu vypravu na Mileticovu?
Reakcia na: Emo #122924:
Tým však natlačíš ešte viac ľudí do L5 ktorá už aj tak chodieva dosť plná (hlavne po skončení vyučovania to bude dosť drsné), zatiaľ čo iné linky budú premávať prázdnejšie. Pre ľudí na trase Rača - Petržalka je to riadne obmedzenie počtu spojov. Druhá vec je atraktivita prestupného uzla Zochova/Kapucínska a to práve v smere Rača - Petržalka (buď schody a podchod, alebo riadna obchádzka s nevhodnou pešou trasou).
Osobne si myslím, že takáto zmena by bola viac k horšiemu ako k lepšiemu. Avšak po zavedení električiek do Petržalky môže byť 94 kľudne len špičková (za mierneho posilnenia L93 v sedle), a možno aj úplne zrušená.
Reakcia na: MatejBA #122923:
Jezis, neries Dunca..

Ja by som povedal asi tolko.. mne nevadi ze sa riesia DD, za normalnych okolnosti by to bolo fajn. Mna len stve ten dovod.. ze skratka DPB nepristupuje ku vsetkym rovnako..
Reakcia na: luky133 #122906:
pred volbami urcite. ako vzdy. z coho by si chceli robit predvolebnu kampan? je to tabu clanok volebnej kampane, co najlepsie nahana hlasy. a nesmie sa splnit, aby bola ta tutovka aj pre dalsie volby...
Reakcia na: MatejBA #122901:
Vsimli, ved to je zname uz dlho ze tam bude chodit ?
Reakcia na: Kakke #122896:
Podla mna je to takto lepsie, najma kvoli napr. dobiehaniu na spoj (ked nemas ciel). Podobne by som 80 rozdelil na 80 a napr. 81.
Ale spravil by som nieco take, ze napr. 91 a 191 by v smere do Rusoviec boli ako dve linky, ale v smere pod most by to slo vzdy ako 91..
Reakcia na: boxcar #122895:
K divadlu aj od divadla (presnejsie povedane k/od Malej sceny) som ju videl poobede pomerne prazdnu. Z Molecovej pod most dnes 9 cestujucich, v opacnom smere celkom plna..
Reakcia na: Kakke #122889:
Nema to byt nahodou tak ze v oblasti Solosnickej a este neviem akej sa stoji HOCIKDE na znamenie?
Reakcia na: luky133 #122880:
"Ak by som už v týchto voľbách mal hlas tak ho dam možno aj Záhradníkovy a spol." - Keby toto drisol niekto nezorientovany tak chapem. Ale ty, co sa MHD kusok venujes ma tymto vyrokom sokujes. Myslis ze Zahradnik/Kadnar ako starosta by MHD pomohol? Zmier sa s tym ze DPB po volbach zrejme ziska niekto kto nebude "pro-Dlhe Diely" a skratka o vsetko co ste teraz ziskali hned aj pridete 😛
Reakcia na: Valec #122922:
To sa dá vyriešiť prestupom na linku 5 v uzle Zochova/Kapucínska. ?
Reakcia na: Kakke #122921:
1.) Kym nebolo zahradnika tak na DD jazdila MHD ako keby tu bola iba 1/3 realnych obyvatelov (cize velmi poddimenzovana)

2.) Pisal som davnejsie na elektricky nechodi len KV ale "cela" zapadna Bratislava

3.) Lepsi zatazkavaci test, ako jazda na DD hadam nie je

4.) Uvidis, Brano odide a zase na DD budu srat 10 rokov kym to opat bude neunosne

5.) Ak ti to velmi vadi, vypni okno prehliadaca a chod si kupit auto alebo sa prestahuj do viedne, kde sa maju vsetci rovnako (v ramci MHD) ?

PS: Viem, ake to je, ak ma niekto nieco lepsie ako iny, len mi vadi, ze kvoli tomu obvinujes (skoro) celu MČ (to je dovod preco som taky "anti-kakke-ovsky" ? ).
Reakcia na: Emo #122918:
Dobre, a ako by si potom vyriešil spojenie Rača - Petržalka, ktoré je teraz vďaka L94 celkom slušne riešené (povedal by som ideálne ale niekomu ten prestup môže, na rozdiel odo mňa, vadiť).
Reakcia na: MatejBA #122917:
A vieš, že nie? Raz ma chytil dážď na hrádzi...takže mi stačí... To, že sú DD preferované už bude zachvílu srať aj mravce. Furt vám tam dačo premáva, električky tam chodia v takej frekvencii, že len centrum má hustejšiu premávku električiek.
Reakcia na: Kakke #122919:
"Inak zaujímavé je, že 77 s akými rozdielmi premáva a má zachádzky alebo 57 a tam nie je 1xx."

Kedysi tam aj bolo 1xx, dokonca aj 2xx, ale potom pozlučovali do jedného čísla. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.