Reakcia na: 810zssk #122808:
tak v Petrzalke bol ten problem ze je plosne velka a linkovanie bolo neprehladne a neefektivne... bolo potrebne zo vsetkych mini prepravnych prudov spravit nosne - cez jednotlive mosty do mesta... v pripade elektriciek je to ine.. tam mas pevne danu drahu...
vlastne by sme mohli mat take linkovanie ze vsetky linky okruzne a kazda by obsluhovala jednu radialu a megaprestupny uzol by bol na safku... rovnako mozes mat linky odvsadial vsade... vsetko ma svoje pre a proti... sucasny stav je nieco medzi tym...
vyhodou linky odvsadial vsade je to, ze pokial vies presne cas odchodu, dostanes sa vzdy tam kde chces komfortne,
naopak vyhodou okruznej radialovej linky je to, ze sa nemusis starat o cas, lebo ti stale nieco chodi a ani prestup ti nevadi, pretoze ti raz dva nieco pride...
trampova dogma vznikla predpokladam tak, ze spojil obe tieto vyhody, preto vznikli radialove linky, ktore ale nejdu len po koniec radialy ale obsluhuju aj dalsiu...
no hovorim ti subjektivne, linkovanie nie je to, co mi na elektrickach vadi... vadi mi ze su vysokopodlazne, ze trat cez dubravku pripomina karikaturu husenkovej drahy a ze stojime na kazdom semafore...
luky133