Tak to na tej 5 a 7 ,to by mohlo byť možno cez víkend, ale určite nie cez pracovný týždeň... Čím by si vykril špičky keď chodia do alebo zo školy školáci, teraz to je natrieskané jak hovado, a tolko vozov neni, aby v mohli chodiť na oplátku v krátkych intervaloch...
A nestačila by na Hl. stanicu len jedna linka? Premávala by po trase Hl. Stanica, Obchodná, Tunel, Nábrežie, Šafko, Kamenné nám., Špitálska, Vazovova, Radlinského, Hl. Stanica. Tak aby sa dalo z každej radiáli prestúpiť na linku na stanicu. Samozrejme by musela mať hustejšie intervali. Ale bolo by potrebné pre prestupujúcich z Rače presunúť zastávku na Radlinského ulici za križovatku Vazovova/Radlinského, aby s tými piatimi kuframi nemuseli ísť veľa peši.
Hmm, ktovie možno, to by chcelo dosť veľkú pravidelnost a presnosť odchodov elín. V podstate už teraz tam chodí dosť liniek. Podla mna by sa to dalo nejak vyregulovať podobným systémom aké býva v metre.
To som netvrdil, ale ísť 83jkou na stanicu alebo k SAV je výhodnejšie o dosť, vždy som takto chodil.
Ked som navrhoval zo Stupavy vlak obchádzkou mi to všetci obrblali a teraz ked sa jedná o ešte vačšiu obchádzku popri nábreží a cez celé centum, tak toto sa preferuje.
"Prosim, nedristaj o tom ako vsetci hufne kazdy den cestuju s pat kuframi na stanicu. Predstav si ze v Kodani som siel s kufrom na letisko, prestupoval som (dokonca som liezol do metra) a aha, zijem."
Mne to pripomína rok 2005 a nové linkové vedenie v Petržalke. Vtedy tiež všetci Petržalčania každý deň húfne cestovali s kuframi na Stanicu. ?
Však práve tých 8-9 riadnych nosných liniek plánujem. Pozor, ostatné sú len doplnkové s 20-30 minutovým intervalom a nie sú ani tak nutné.
Zlaté piesky majú riadne nosné linky len 2 tak ako teraz, tá tretia je len čisto doplnková. A Zlaté piesky za chvílku bude dobrá spádová oblasť.
Myslel som že tie doplnkové linky by nepremávali len počas rannej špičky. Najviac ludí napr. na Obchodnú chodí až poobede ked sú otvorené obchody.
Tak do Petržalky može byť i linka v podstate jedna hlavne aby postačoval interval. Ja som vsadil aj na variabilitu spojov.
a kedy ty pochopíš, že viesť dve linky na Vajnorskú v intervale 4min je blbosť?! Ja nehovorím, že tr3mpho dogma je shit, ale nieje trať do Petržalky ani, nemáme na ňu ani dosť vozidiel. Ja som napísal návrh, ktorý berie ohľad na akutálne možnosti električkovej siete a tiež počet vozidiel. To skús pochopiť ty, aspoň trošku. ?
Kludne možu byť i večer sóla na niektorých.
Práve na tých doplnkových som počítal zo sólo vozmi, tie doplnkové linky nie su nutné. Slúžia len napr. pre pohodlnejšie priame cestovanie napr. na Obchodnú ulicu z každej okrajovej časti. -len otázka pohodlnejšieho cestovania. Sám som rozmýšlal či by bolo rentabilné vôbec také linky mať.
Do Dúbravky chodia aj autobusy.
Na Zaté Pesky 2nosné linky -tak interval by sa samozrejme upravil podla potreby a podla mna to už teraz je dosť spádová oblasť -ved dalej na Chorvátsky grob sa stále stavá a stavá.
Však už sa 2jka pre to posilovala. volakedy chodil sólo vozeň a teraz dvojičky. Po obchodnej veľa liniek -prečo by nemohlo byť? Je tam veľa obchodov podnikov. Okrem toho jedná sa plánovane o doplnkové linky z riedkym intervalom 20-30min zase. No to smerovanie cez obchodnú to už je detail kľudne možu chodiť niektoré protichodne.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MiroBA
Hmm, ktovie možno, to by chcelo dosť veľkú pravidelnost a presnosť odchodov elín. V podstate už teraz tam chodí dosť liniek. Podla mna by sa to dalo nejak vyregulovať podobným systémom aké býva v metre.