Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MiroBA #122743:
Aký má zmysel na Zlaté piesky dať 2 nosné linky + 1 doplnkovú (dnes tam jadí 2 celodenne a 4 tuším v špičke iba) a do Dúbravky dať 1 doplnkovú a 1 nosnú? Prečo po Obchodnej ide tak veľa liniek (1A, 1B, 5, 6, 7, 9, 13), keď ide o ulicu na ktorej má byť čo nejmenej liniek, nakoľko to je pešia zóna? Prečo navrhuješ všetky linky viesť v smere špitálska-SNP-obchodná? Katastrofa. toľko môj názor.
Reakcia na: MiroBA #122743:
Tento návrh by potreboval aj zmeny v CP a dosť značné nakoľko nechať závislosť na Šaf. námestie celej západnej Bratislavy na linku 12... A teraz je to dobré, že tadiaľ jazdí aj 4ka a 12tka lebo sa vzájomne dopĺňajú. To je len jedno vytknutie. Iné linky moc nepoznám okrem tých, ktoré využívam čo jazdia do západnej BA.
Ruž môe #122743 MiroBA: je to blbost to už môže byt 1C...1X a nemusia byt ine čisla a ludia s Dúbravky už môžu prestupovat s kuframi na stanicu?alebo maju šlapat s pod stanice peši.Dubravka je v druhom pasme atí čo si platia obe pasma maju byt v nevýhode to kde žiješ už si ako ten cap zahradnik
Reakcia na: Kakke #122744:
Nemyslel som ten výbuch vážne ale štve ma,že namiesto toho aby si reagoval na podstatu príspevku a síce, roztrištenosť v jednotnosti intervalov medzi trolejbusovými linkami sa tam chytáš takej blbosti ako je to, že som 30 min interval pripísal 209 a ty si myslel, že aj 204 a 205...
Reakcia na: AAA #122725:
To si ma riadna nasral keď si myslíš, že ja nepoznám intervaly liniek v BA ? tých 30min som dal do zátvorky za linku 209 a platilo to na linku 209, nie na 204 a 205!
Síce neviem kto aký bude mať na to názor, ale aspoň dokončím tú myšlienku a predstavím môj návrch na Električkové linkovanie v BA. Zameral som sa hlavne na jestvujúcu sieť a plánovanú Petržalskú radiálu.
Liniek by bolo celkovo 14 (po dostavbe Petržalskej radiály 17). Z toho 8 nosných s hustým intervalom, 1 kvázi turistická a 5 doplnkových s riedkym intervalom. 13 by bolo radiálnych, 1 diametrálna špičková.
Nosné linky by mali v špičke interval 4-6min a čo najkratšou trasou by spájali s danou časťou mesta Hlavnú stanicu alebo hlavný uzlový prestupný bod Šafárikovo Námestie.
Doplnkové linky by mali celodenný interval okolo 20-30min a slúžili by ako výhodné spojenie niektorých ulíc v meste(Obchodná, Vazovova, Špitálska) cez ktoré nosné linky neprechádzajú z danej časti mesta. Tieto linky by nepremávali počas rannej špičky.
Špičková dimetrálna doplnková linka by čiastočne spájala dve protiľahlé mestké časti(Karl. Ves - Gašt. Hájik) a vypomáhla by nosným linkám s intervalom 6 - 12minút.
Pre lepšiu orientáciu sa držím súčasného číslovania a je len orientačné.


Linka 1A nosná linka - Trasa: Karlová VEs - Tunel - Obchodná - Hlavná Stanica. Účel je prepojiť hlavne Karlovej vsi, okolie Botanickej Záhrady a PKO s Hlavnou stanicou. Do Dúbravky tento spoj viesť nie je treba, pretože pre spojenie Dúbravky s Hl. stanicou by bola autobusová určené linka napr. 34 s podstatne kratšou trasou cez Patrónku.

Linka 1B doplnková linka - trasa: Dúbravka - Tunel - jednosmerne Obchodná, Vazovova, Špitálska, Nám SNP - Tunel - Dúbravka.

Linka 2 nosná linka - bez zmeny súčasnej trasy

Linka 3 nosná linka - bez zmeny súčasnej trasy

Linka 4 nosná linka - Zo Zlatých Pieskov po súčasnej trase skrátená po Nám. Ľ. Štúra a cez Šafárikovo námestie naspäť.

Linka 5 špičková doplnková linka - trasa: po súčasnej trase skrátená po Karlovú Ves a Gaštanový Hájik

Linka 6 doplnková linka - trasa: Zlaté Piesky - zachádzka Žel. Stanica Nové mesto, jednosmerne Krížna,Špitálska,Nám SNP,Obchodná,Vazovova, Žel. stanica Nové Mesto - Zlaté Piesky.
Tu vystáva otázka či na Žel. stanicu Nové mesto nechať zachádzať túto linku alebo obsluhovať alebo zaviesť zvlášť dalšiu linku.

Linka 7 doplnková linka -súčasná trasa s predĺžením až do Rače.

Linka 8 nosná linka - bez zmeny súčasnej trasy

Linka 9 doplnková linka -Po Vazovovu po súčasnej trase, ďalej jednosmerne Špitálska,Nám SNP,Obchodná,Vazovova kde by sa napojila na súčasnú trasu.

Linka 11 nosná linka - bez zmeny súčasnej trasy

Linka 12 nosná linka - bez zmeny súčasnej trasy

Linka 13 turistická linka - bez zmeny súčasnej trasy

Linka 14 nosná linka - bez zmeny súčasnej trasy

(Linka 17 - zrušená)

Plánované električkové linky:

Linka 15 nosná linka - Petržalka, Nám SNP, Obchodná, Hlavná stanica

Linka 16 nosná linka - Petržalka -Šafárikovo nám. -výpomoc linke č 15 do centra mesta.

Linka 18 doplnková linka - Petržalka - Šafárikovo námestie, jednosmerne Nám SNP, Obchodná,Vazovova,Špitálska - Šafárikovo námestie - Petržalka
Reakcia na: Ike #122740:
Ale aj to bohate stačí poobede a večer v deň pred dňom školského vyučovania na VŠ.
Reakcia na: MiroBA #122733:
starý a imobilný necestuju s dvoma kuframi každy den na stanicu
Reakcia na: Mirec964 #122738:
este by som bral spojenie internatov so stanicou.. to by bolo opodstatnene, lebo takyto prepravny prud tu proste existuje a vzdy bude... ale s kazdou MC ?
Reakcia na: MiroBA #122729:
Mimoň. Mimochodom, máš režimku?
neviem kto cestuje každy den na stanicu s kuframi to musi byt magor a ak je to len par krat do roka tak to presstupovanie mu nezaškodi v ramci zvyšovania kondicie
Reakcia na: 810zssk #122736:
ja tiež nechápem tie argumenty... najmä to obhajovanie spojenia kvôli batožine ma pobavilo ?.
Reakcia na: MiroBA #122729:
Nedristaj!
"ak by sa stala porucha na budúcej Petržalskej trati bol by tiež odpísaná" - Trt makovy. Ak by sa stala porucha na buducej Petrzalskej trati (ktora nebude) tak sa elektricky budu tocit na Safku a naspat pojdu do Race.

"Na tom plániku chýba priame spojenie Rače s Hlavnou stanicou " - A co teraz? Tak cestujuci prestupi na Vazovovej.

"Dalej zbytočné je prepojenie Hlavnej stanice a stanice Nové mesto" - Ak ti nedoslo tak ide o prepojenie Hlavnej stanice a Vajnorskej. To je rovnaky drist ako staznosti ze linka 99 je vyhliadkova jazda po Petrzalke. Nikto ta nenuti ist celu trasu.

"Ten kto by chcel cestovať po tejto trase može ísť v pohode vlakom" - Hej, uplne v pohode http://cp.atlas.sk/vlakbus/odchody/?f=Bratislava+hl.st.&t=Bratislava-N.Mesto&date=9.2.2009+Po&time=10%3a37&nolimit=False&byarr=False&submit=true&af=False

Re #122733 MiroBA: Nie je.
Prosim, nedristaj o tom ako vsetci hufne kazdy den cestuju s pat kuframi na stanicu. Predstav si ze v Kodani som siel s kufrom na letisko, prestupoval som (dokonca som liezol do metra) a aha, zijem.
Toľko blbostí, ako ste vypotili včera, tu za jeden deň ešte snáď ani nebolo. Som zvedavý, či sa dnes prekonáte. ?
Reakcia na: Sommelier #122732:
jedine zastavky co by potrebovali upravy su v meste..ostatne, napr v ruzinove su tak dlhe, ze aj dve budapestske combina tam natlacis......
Reakcia na: AAA #122731:

A nie je to dobré?
Ja som za to aby každá mestká časť mala aspoň na jednu zo staníc buď hlavnú železničnú alebo autobusovú priamy spoj.
Dôvody sú opotstatnené -na stanice chodí vždy zvýšený počet ľudí často aj s rozmernou batožinou. Netreba zabúdať hlavne aj na starších a imobilných ľudí.
Predpokladám, že ani tebe by sa nechcelo ísť na stanicu z dvoma ťažkými kuframi a ešte prestupovať a dokonca ešte nie na tej istej zastávke.
Síce teraz ma napadá, že tá Rača v podstate žel. stanicu má a tak spojenie Rača - Hlavná stanica je možné aj priamo vlakom. Ale to by chcelo aby v tom úseku chodili vlaky vo voľačo častejších intervaloch (na to by plne postačoval návrh BID) a tá električka má predsa len výhodnejšiu polohu cez stred mestkej časti a železnica je na kraji.
Reakcia na: fanatikmhd #122707:
k poškodeniu čoho by došlo ? A keď predĺžiš súpravy, nezistíš, že sa Ti na zastávky zmestí potom už len jedna ? Kapacitu zvýšili, rychlosť zmenšili - riešenie ?
Reakcia na: MiroBA #122729:
Nechceš ísť do Košíc? Tam majú tiež dogmu odvšadial priamo na stanicu a na Námestie osloboditeľov.
Reakcia na: fanatikmhd #122723:
Vieš už len 20km jazdy objaví závady, ktoré sa nemusia namerať keď to výrobca merá... A ak je nanič uzavretá reklamačná zmluva tak potom zvedie spoločnosť vinu na DP, že on pochybil a urobil chybu.
Reakcia na: qwix #122728:

Hmm. tá posledná verzia by bola podla mňa kravina, príliš zraniteľná by bola napr. Rača napr ak by sa stala porucha na budúcej Petržalskej trati bol by tiež odpísaná. Nech sú radšej Radiálne linky nie Diametrálne. Ja mám skorej predstavu že sa z každej radiály električky budú točiť cež Šafko -v podstate to tak aj je teraz, linky 11,12,13,14 by som ani nemenil.
Na tom plániku chýba priame spojenie Rače s Hlavnou stanicou -predstav si máš tažký kufor a cestuješ smerom na Brno, Chcelo by sa ti s tým prestupovať? Dokonca nemožeš prestúpiť ani na hrane. Dalej zbytočné je prepojenie Hlavnej stanice a stanice Nové mesto. Ten kto by chcel cestovať po tejto trase može ísť v pohode vlakom a nepotrebuje električku.
Dalej nie je dokonca ani umožnený prestup na hrane medzi Petržalskou a Dúbravskou radiálou.
Takisto ľudom z Ružinova by sa hodil viac priamy spoj na stanicu než do Dúbravky -hlavne už len kôli batožine.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.