Reakcia na: MiroBA #122195:
"Nechce sa mi veriť, že tá trať by nebola rentabilná lebo do Viedne i Schwechatu chodí ľudí kopec" - Do Viedne by tym nikto nechodil (vysvetlim nizsie).. Co sa tyka Schwechatu tak poziadam teba aj ostatnych aby rozlisovali obec Schwechat a letisko Schwechat (ktore je bezne nazyvane len Flughafen Wien - Letisko Vieden).. Na letisko sice ludi chodi dost, ale ci sa oplati kvoli tomu stavat novu trat, to neviem..No a k tomu preco by tade ludia necestovali do Viedne.. trasa Petrzalka - Wien trva 61 minut, z HLST je to 58 - 68 minut. Na druhej strane len trasa Wolfsthal - Wien trva 73 minut.. Neviem ci trat umoznuje zriadit nejake doplnkove expresne spoje, ale podla useku Wolfsthal - Hainburg kde casto cestujem, to nevidim velmi dobre.
MiroBA
Ako som písal pred chvíľou, až tak nerentabilné by to nebolo podľa mňa pretože by tým ľudia ušetrili pre najkratšiu kilometrickú vzdialenosť, samozrejme ak by tade chodili aj zrýchlené spoje lebo vláčikom-motoráčikom dve hodiny sa samozrejme nikto trmácať nebude. O tom zamýšlanom prepojení S7 cez Berg viem ale zase by tam bol zbytočne oblúk a zachádzka. No ono škoda, že teda vo Wolfsthali je to už zastavané a výkup pozemkov tiež spraví svoje na nákladoch. Tak hej stavba mosta voľačo stojí, ale rozhodne by to bolo menej ako trať popri Viedenskej ceste a zase ide o obyčajný jednokoľajný most takých mostov sa stavá X a oproti výstavbe napr. dialnice a tunela Sitina sú náklady zanedbatelné.