Reakcia na: Mike #122194:
Ako som písal pred chvíľou, až tak nerentabilné by to nebolo podľa mňa pretože by tým ľudia ušetrili pre najkratšiu kilometrickú vzdialenosť, samozrejme ak by tade chodili aj zrýchlené spoje lebo vláčikom-motoráčikom dve hodiny sa samozrejme nikto trmácať nebude. O tom zamýšlanom prepojení S7 cez Berg viem ale zase by tam bol zbytočne oblúk a zachádzka. No ono škoda, že teda vo Wolfsthali je to už zastavané a výkup pozemkov tiež spraví svoje na nákladoch. Tak hej stavba mosta voľačo stojí, ale rozhodne by to bolo menej ako trať popri Viedenskej ceste a zase ide o obyčajný jednokoľajný most takých mostov sa stavá X a oproti výstavbe napr. dialnice a tunela Sitina sú náklady zanedbatelné.
MiroBA
Ja som len konštatoval, aby si nebodaj niekto nemyslel, že aké supermoderné vozidlá dáva DPB do prevádzky, ale myslím, že tu je to každému jasné.? Tak určite, že sa kupovať resp. prerábať mali ale už pred 10timi rokmi vo vačšom počte nie po dvoch-troch kusoch ročne. Samozrejme, je to stále lepšie ako nič.
Koniec koncov onedlho budú najstaršie pomály súce aj na vyradenie pretože prvá K2S bola prerobená nejak v roku 1998, čiže pred 11timi rokmi a predĺžená životnosť bola plánovaná myslím na 15 rokov. No zase neviem, v akom stave sú zatial v skutočnosti ale pár krát sa mi stalo, že niektoré dosť hlučne hrkotali počas jazdy. ?