Reakcia na: 810zssk #122191:
Teraz som 901čkou nešiel tak neviem presne povedať ako je skutočne vyťažená. Ale keď sa oteplí podľa mňa budú viacej ľudia tam chodiť na vycháddzky a tak. Ono najviac odradzuje tá cena podľa mňa. Ja osobne sa ju chystám využiť na jar, pretože chcem sa ísť pozrieť na Pottenburg a príľahlý kopec a čo to pofotiť.
Nechce sa mi veriť, že tá trať by nebola rentabilná lebo do Viedne i Schwechatu chodí ľudí kopec a jednoznačne je to najkratšia vzdialenosť aspoň z Petržalky. Trať cez Parndorf je veľká zachádzka po odvesnách mysleného trojuholníka a tu by šiel vlak po prepone.
Cez Marchegg je to zachádzka v podstate tiež ak by človek cestoval z Petržalky. Ja osobne by som si vybral najkratšiu kilometrickú vzdialenosť, tak ako do Budapešti by som nešiel cez Košice ale priamo cez Štúrovo.
Ono je zase druhá vec, že tade teraz chodia vlaky ktoré stoja pri každej vŕbe, chcelo by to aj zrýchlené spoje a možno trocha opraviť trať ale v AT myslím že sú všetky v dobrom stave.
To čo som navrhol by bola najlacnejšia a asi najjednoduchšia alternatíva. Ono sá dá všeličo aj popri Viedenskej ceste ku Auparku potiahnuť trať ale to by bolo o dosť finačne náročnejšie.
MiroBA
Ku K2S, tak pekné že budú zaradené aspoň o volačo lepčšie vozy aj keď by som povedal tak min 5-8 rokov po funuse.
V Nemecku robili takéto modernizácie v 90tich rokoch, dokonca už v CZ od toho upustili. Brno už dlhšie svoje K2R nerobí, dokonca ani K3R nie. Praha a Brno preferuje jednoznačne nákup nových vozidiel 13T a Forcity.A keď tak modernizácie max.VarioLF2R ktoré sa hodí rozhodne viac do 21storočia.
K2S patrí v dnešnej dobe akurát tak do Rumunska a na Ukrainu tak ako tam skončili vozy T4DM z Drážďan napríklad. ?
To len taký názor k tomu, viem že v SR nie je Nemecko ale taká je bohužial realita. ?