Trochu k tym nocakom:
Mna osobne dost sere, ze posledny vlak z Trnavy ma prichod 23.58 a z Galanty o 0.14 a nocaky odchadzaju o cca. 23.45 a dalsie idu az o cca. 1.15.
Ten ukazovatel vozokilometer je vobec zaujimavy, ked vodic chrape, Ikarus rachoce a chlasce nafticku, ja drkocem od zimy na zastavke (prip. potesim taxikara) a uradnicek na magistrate je rad ako to pekne fachci.
Inak kto chce vidiet pokope najviac autobusov v Blave(okrem vozovni a ASMN) hor sa v noci na hlavnu stanicu.
Mna osobne dost sere, ze posledny vlak z Trnavy ma prichod 23.58 a z Galanty o 0.14 a nocaky odchadzaju o cca. 23.45 a dalsie idu az o cca. 1.15.
Ten ukazovatel vozokilometer je vobec zaujimavy, ked vodic chrape, Ikarus rachoce a chlasce nafticku, ja drkocem od zimy na zastavke (prip. potesim taxikara) a uradnicek na magistrate je rad ako to pekne fachci.
Inak kto chce vidiet pokope najviac autobusov v Blave(okrem vozovni a ASMN) hor sa v noci na hlavnu stanicu.
Spectre
to viete, nasa MHD je trochu zvlastna, a vobec na Slovensku je vsetko trochu inak. U nas nejde to, co by nemalo byt problemom len kvoli ochote pracovnikov, a strukture DPB. Jedna z veci, ktoru napr. nechapem je to, preco sa nase autobusy a trolejbusy posielaju do Zlina, alebo Banskej Bystrice.
V Bratislave mame celkom slusne vybavenie, a nemyslim si, ze by sme to nemali zvladnut, ale ked maju napr. pracovnici ustrednych dielni problemy s prerobenim vozu K2 na vyzbroj TV8, to hovori samo za seba.
Asi jedine mozne riesenie je privatizacia casti DPB - ale nie clovekom, ktory by sa obohatili na ukor nas, ale solidnej zahranicnej firme, ktora konecne zavedie poriadok.
Toto vsak nie je vsetko, a je nad moznosti tohoto fora, aby som to tu podrobne rozpisoval. Ak mate zaujem o diskusiu, mozete ma kontaktovat kedykolvek mailom.
Webmaster