Reakcia na: ivanbuto #121571:
Hmm. Do určitej miery je to šotoušovina čo som napísal ale záleží od vývoja dopravy a priorít mesta do čoho má odhodlanie sa pustiť. Kdesi môže napríklad pred 10 rokmi stačiť trolejbusová doprava, s intervalom 3 minúty v rannej špičke, ale práve o tých 10 rokov môže byť situácia taká, že by museli trolejbusy jazdiť každé 2 minúty a to je už aj záťaž na vozový park a na počet šoférov, tak sa pristúpi k nahradeniu trolejbusovej dopravy električkovou. Ja viem, že na Gagarinovej a Štefánikovej by to šance na BUS-pruh zabilo ale vidno ako sa roky mesto macošsky stavia k nim, tak električka žiadny BUS-pruh nepotrebuje a na koľaje ľahšie vynútiš zákaz vjazdu áut ako do BUS-pruhu, resp. koľaje nezrušíš tak ako BUS-pruh. Preto keby existovala v trase 202 električka po Cintorín Ružinov s pokračovaním k Podunajským Biskupiciam kde by sa vybudoval terminál P+R alebo až pri Cintoríne a končili by tam aj regionálne linky SL a SADDS, tak by električka zastupovala prímestské autobusy v úseku Biskupice - ASMN a nemusel by existovať žiadny bus-pruh. Ostala by len trolejbusová trať po Mierovej pre 208 predĺženú po Dolné hony a v úseku Cintorín Ružinov - Dolné hony posilnená o linku 202, ktorá by dovážala ľudí z Vrakune a P.B. k električke, ktorá by premávala v hustých intervaloch. Šlo by to tak myslíš?
Ike
Re #121600 Ámos: Je to moj vytvor...
to ze Samorin je TTSK nikoho neazaujima, aj primestska doprava dotovana BSK obsluhuje Samorin, Jelku, Puste Ulany, Smolenice a pod...
Myslim ze v noci bude vacsie mnozstvo cestovat do Samorina ako do/z Harmonie.. Je to mesto v blizkosti BA, bola by chyba ho ignorovat, len preto, ze je v inom kraji