Reakcia na: Emo #121589:
hej hej... som si toho vedomy.. dalo by sa to riesit tak ze ta linka N202 a N502 by sa rozdelili na dve, co by si lae vyzadovalo dva minibusy navyse...Kedze nepoznam presne pocty vozoveho parku, neviem ci tolko minibusov Slovak Lines ma... DPB nema...
Cize mozne riesenie by bolo ze DPB by vypozical minibusy
podobne by som kolajovy BUS pruh viedol aj cez Prazsku, ak by tam niekedy elektricka viedla
ivanbuto
Ja viem, že zrušenie električiek po Štefánikovej bola chyba.
Ak by chodila po Štefánikovej znova električka, ostalo by tam miesto na max. na 1+1 pre IAD + BUS. Zober si, koľko autobusových a trolejbusových liniek tam jazdí, a aké prepravné vzťahy tieto linky pokrývajú.
Je teda efektívnejšie budovať tu novú infraštruktúru, alebo urobiť už toľko omieľaný BUS pruh, ktorý môže pomôcť všetkým linkám.
Ak by si tam mal električku, neviem, či by si potom chcel úplne vylúčiť IAD, alebo či iba IAD chodila len smer Hodž. (v zmysle "jednosmerného" vnútorného okruhu, ktorý niektorí stále omieľajú, aj keď to nemajú premyslené), a pruh smer SAV by si nechal čisto pre BUS MHD.
A ešte sa zamysli, že existuje aj niečo také ako cyklistická doprava, a že či by snáď aj tá mohla mať zastúpenie na Štefánikovej, a za akých podmienok.