hej hej... som si toho vedomy.. dalo by sa to riesit tak ze ta linka N202 a N502 by sa rozdelili na dve, co by si lae vyzadovalo dva minibusy navyse...
Kedze nepoznam presne pocty vozoveho parku, neviem ci tolko minibusov Slovak Lines ma... DPB nema...
Cize mozne riesenie by bolo ze DPB by vypozical minibusy
hej hej... najma je to vidno pri prenosnych znackach... nema to nic spolocne s financiami ale s ludmi...
ak je nejaka obchadzka a su tam tie smerovacie dosky tak sa podla vyhlasky maju obchadzat podla smerovania tych pasov... no ak by som to mal dodrzat, tak tam robim slalom, alebo idem priamo cez stavenisko...
pritom to je najmensi problem umiestnit to tam spravne...
a podobne to plati aj pri DPB... je rok 2009 a my nemame este nakup PCL cez net... to uz v 2006 mali zacat skusat, bez medializacie medzi sebou vyskusat a potom slavnostne spustit... a nie ze najprv to slavnostne spustia a nakoniec na neaktualizovanej stranke napisu ze to nefunguje...
nedostatky vklude napis... dal som to do placu, aby sme to spolocne riesili...
a tie obce... nevedel som a ani neviem akym sposobom by take nico bolo financovane a ci by (ak by to financoval kraj) nemuseli byt obsluhovane vsetky obce...
Nie ze dva tyzdne. PCL a TCL (samostatne) neplatia na nocakoch uz vyse roka.
To je kombinacia oboch faktorov... prvy problem je ze radovy zamestnanec tam na vsetko kasle (cest vynimkam) a ti co by aj nieco chceli podniknut tu moznost nemaju lebo "neni penezi". Potom to vyzera tak ze aj ked sa nieco dobre v DPB realizuje, ide skor o malickosti.
Na jeho príspevku nevidím nič zlé, musí ísť teda hneď o "Dunčov" príspevok ak nesúhlasíš.
Ak by tam tá električka bola dnes, tiež by si bol proti nej?
Električkové koľaje nemôžu byť pojazďované?
Práveže si dokonca myslím, že ak by viedli koľaje nie stredovo, ale okrajovo, tvoj BUS-pruh hore Štefánikovou by mal väčšiu na úspech. ?
Mozno by sa zislo trochu zaktualizovat stranku DPB: http://www.dpb.sk/predajne/predajne.htm#Nezabudnite
Davam do pozornosti najma "Predplatné a turistické cestovné lístky platia aj na linkách nočnej dopravy; "
K tomu článku:
Najstarší autobus má 17 rokov. Asi to bolo myslené na 1512.
Ale v skutočnosti najstarším autobusom (aj keď po GO spojenej s plynofikácou) je 1714 ex3616 ex1092, ktorému beží už 21 rok života.
na 630 jazdia sory B 9.5 iba cez víkendy a sviatky, cez týždeň je na 630/1 pridelený 3301 a na 630/2 3302.
Re #121506 pato922: oprava: Nový čas dnes písal článok: "Minibusy zívajú prázdnotou", a že v nich vodič po každej jazde píše do tlačiva počet pasažierov.
Re #121511 Kakke: Ja neviem v čom to je, ale od určitej doby akoby podnik ignoroval ochranu vodičov, pred rôznymi vplyvmi. Vozidlo príde na testovanie, vodiči popíšu do výkazov jeho "muchy", medzi ktorými takmer vždy figuruje aj kabína (veľkosť a usporiadanie). Vozidlo sa neskôr kúpi a má ešte menšiu kabínu ako predtým. Stačí si porovnať veľkosti kabín Karosy, Soru B 9.5 a Soru BN 9.5 (beriem do úvahy typy kabín bez vlastných dverí s prístupom von z vozu ako má napr. Ik 4x5).
Re #121567 Solider: Aj ja som nad tým minule uvažoval. A trasa by mohla byť analogická ako pri N91. T.z. konečná vo Vajnoroch na obratisku (prestup z N53) a druhá konečná v Chorv. Grobe, prípadne aj v Slov. Grobe. Ale v prvom rade by sa mali opraviť všetky cesty na tento smer, lebo také jamy aké sú napríklad v Čiernej Vode som nikde v Ba nevidel. Čudujem sa, že tam vôbec DPB jazdí. Som zvedavý ako budú tie nové vozy 3301 a 02 o chvíľu vyzerať.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike