Reakcia na: TeBeCe #121513:
Tie ramcové zmluvy sú dobrý ofuck. Nespočíva ich pointa v tom, že má prípadne ochrániť kupujúceho pred záväzkami uhradiť dodávku keby naňho doľahla nejaká kríza časom? Alebo proste na ochranu slušných záujmov? Podľa mňa na Slovensko také dačo ako rámcová zmluva nepatrí. To keď sa bude všetko robiť cez rámcové zmluvy tak z tých 240 klbákov nám 80 dodá Mercedes, 80 Iveco a 80 SOR potom ešte... Mercedes bude mať rámcovku na 240, dodá 80, na zvyšných 160 dostane rámcovku Iveco, dodá ďaľších 80 a zvyšných 80 dostane bez rámcovky SOR, keďže sa medzičasom javil ako jediný vhodný výrobca SOR. Podobné vymoženosti obchodu nepatria na Slovensko ale do vyspelého sveta, kde je rámcovka ústretový krok, ktorý sa nezneužíva, čo na Slovensku vôbec ani zďaleka neplatí ?
ivanbuto
Interval a kapacita u 201/202 je momentálne OK, iste ranná špička zostáva problém. Väčší problém je tu však absencia preferencie (Dolné Hony, Gagarinova, Miletičova). Plus zlý stav vozového parku a poruchovosť 15 Tr, následne aj objavovanie krátkych vozidiel kvôli nedostatku kĺbových.