Reakcia na: Ámos #121489:
Na 180 predpokladám, že jazdí to isté čo na 147. Super ťah, že to konečne spravili. A tiež je problém na 180 so zatváraním a otváraním dverí. Minule musel kolega šoféra tie dvere ručne priťahovať. Zadné šli v pohode ale predné sa vždy srali... Môj osobný dojem je, že Iveco Daily Way sa nemôže porovnávať s Mercedes-Benz Sprinter. Proste jedny dostatočné veľké dvere na minibus linku bohate stačia. Okrem toho v Mercedesoch je aj oddelená kabína do priestoru cestujúcich narozdiel od Iveca. Ako čítam teraz tak v niektorých Ivecách riešili chýbajúcu kabínu vodiča obložením kartónom ? fakt, originálne. To už pri ochote výrobcu dodať vozidlo s požadovaným počtom dverí a sedadiel je tak ťažké ich dodať aj s kabínou? K sedadlám by som chcel dodať, že niemám 150cm aby som sa tam napratal, ale človek s normálnou postavou sa do toho "single" sedadla naprace tak, že musí byť nalepený na stene a aj trčí do uličky. Aj v tomto smer je Sprinter lepší.
Peon
Dnes okolo 13 h zastavila 83-ka na zastávke "Pekníkova" smer Dúbravka (nie je tam zastávkový záliv, predbiehať sa dá iba v protismere). Dve za ním idúce autá sa rozhodli počkať, kým vyjde zo zastávky.
Za nimi bol prázdny Ikarus 435 na linke 26, ktorého vodič sa zrazu rozhodol tie dve autá aj 83-ku drzo predbehnúť. Ohrozil tým nielen 83-ku práve vychádzajúcu zo zastávky (čo sa nezaobišlo bez trúbenia), ale aj seba. A to hlavne tým, že ďalej v protismere už išlo auto, ktoré kvôli nemu muselo zastaviť.
To, že týmto pádom pochopiteľne vôbec neobslúžil zastávku "Pekníkova" v smere na Žatevnú nie je až také podstatné, keďže na nej nemal kto vystúpiť ani nastúpiť.