2. Ved ta 37 by nemusela byt trolejbusova. Dalsia moznost je neskorsie zatrolejovanie Zahorskej Bystrice, ale to sa mi uz moc nepozdava (hoci soto by to bolo dobre )
3. L63 tych zastavok az tak vela nevynechava a pri najhorsiom by uz expresna nebola.. co by som osobne za tragediu nepovazoval.
1.etapa -fajn , podla mna tak by mal uvazovat DPB ako ty a nie ukoncovat znovuzrodenu 133 (sice abusovu )dakde pri nedostavanej Eurovey or NSND -t.j. dat ju az na ASMN
2.etapa - neviem ci mame peniaze na rozhadzovanie na nakup plnohodnotnych duobusov,ale napad to nie je zly
3.etapa - ak by bola 63 tbusova ,tak sa obavam o jej expresny charakter.
V suvislosti s touto debatou som uvazoval o rozsirovani dopravy v zapadnej casti mesta a osobne by som bol za taketo rozsirovanie trolejbusov:
1. etapa: Molecova - Novy most - ASMN; Lafranconi - Patronka
Zatrolejovanie linky 32 a perspektivne tiez novej linky DD - centrum.
2. etapa: Patronka - Lamac (vratane zachadzky k Tescu Lamac)
Zatrolejovanie linky 30 s moznostou obsluhy 37 duobusmi (tym myslim duobusmi a nie "duobusmi")
3. etapa: Patronka - Hlavna stanica; Trnavka - letisko
Kompletne zatrolejovanie 63 s predlzenim na letisko s moznostou odbocenia z Prazskej / Brnianskej (nikdy neviem ktora je ktora) k voz. Hrobonova. Samozrejme 63 nema dostatocny interval na trolejbus, ale trate by mohli aj ine linky (napriklad 205 Letisko - Centrum, presmerovana 61 ci niektore trolejbusy, ktore teraz idu cez Kramare).
Podotykam ze navrh obsahuje iba trate tykajuce sa zapadnej casti mesta (okrem letiska, ktore suvisi s L63).. ostatne trate nie su zahrnute.
Joooj, ale tieto trolejbusové trate sa plánovali ešte v časoch hlbokého socializmu, a vtedy nejaký ten dom v centre nebol žiadnou prekážkou.
To, že je tá trasa vedená aj v súčasnosti nie je na škodu. Náhodou jedného dňa ten dom spadne, tak aspoň bude tá trasa rezervovaná a prípadný investor sa bude musieť zariadiť (teda tak by to platilo v slušnej spoločnosti, nie v BA).
To sa mi nezda ,ze dopyt pouzivaju len medzi Moleckou a H.M. - praveze bud na celej trase (okrem konecnych ) alebo ho nepouzivaju vobec . Dopyt soferi nepouzivaju aj kvoli tomu,ze kym sa podaktori ludia spamataju ,tak uz je neskoro. V zime je fajn dopyt - ked sa kuri -aspon neunika teplo.
Zato ocenujem soferov 6703,5 ,ktori vedia pouzivat kneeling (hlavne na Tomankovej - ) kde je cesta naklonena na opacnu stranu a aj zastavka smerom hore je dost od veci riesena - tbus sa tam cely nezmesti.
Myslim si, ze Bratislava si v centre uz zburala tolko domov, ze dalsie buranie je absolutne nemyslitelne. Nijako to danej oblasti nepomoze, skor naopak.
nepovedal by som že sa tam v istých úsekoch sor otočí v serpentíne...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike