Reakcia na: aNTI #121134:
Celkovo než existoval Apollo tak to mali super... Mali tam aj cez víkendy 83, ktorá jazdila cez Nový most do centra. Teraz im chodí najbližšie k centru všetko cez Apollo a síce 68 a 88. Predtým sa mohli Ovsišťania dostať dokonca aj cez Starý most na Šafko, BEZ PRESTUPU - minulosť... Tak ako každý kto ide na Šafko a ďalej električkou má garantovaný jeden prestup a Ovsišťania kvôli jednej zastávke rovno 2. A to aj za krátku trasu ktorá sa dala spraviť z Bulíkovej za 10 minút teraz platia 60 minútový lístok. To je však zanedbateľné... "doležitejšie" sú Dlháče... A inak nechápem načo 68 stojí v Ovsišti keď je tak narvaná ráno na Lachovej, že na Šustekovej ani nemá zmysel s ňou rátať ako dopravou do mesta, s intervalom sa nič nerobí, ráno by to chcelo medzi 6.45 a 7.45 3 min interval a poobede od 14.30 do 17.00 5 min, počas sedla ho skrátiť z 12 na 10 min a nikto ani prstom roky nepohol so 68, okrem toho, že z nosnej linky, spravili opäť klasický moták cez Ovsište, tak ako kedysi chodili linky 68,96,97 a pred vznikom 68 linky 98 a 186 ?
Ámos
Uz si si mohol vsimut, ze pocas dlhodobych mrazov DPB vozy neumyva. Nema ich totizto kde susit.
Isiel som cca pred 10 dnami nejakym Ik435, kde iniciativny vodic umyl podlahu. No nebol natolko inteligentny aby pustil naplno kurenie. Vies si predstavit ako sa protismykova podlaha smykala...
Apropo kurenie. Skutocne vodici DPB nerozmyslaju. Casto sa mi v IK435 stava, ze bud ventilatory su pustene naplno ale kurenie je vypnute, alebo naopak kurenie naplno a ventilatory vypnute. Aky to ma zmysel? Len minimum vodicov chape, ze treba pustit obe... ?
Re #121119 Petto: Keby sme vsak mali hovorit o niceni vozov, tak na dlhace neposleme nic.