Reply on: Ike #121140:
						
			 Ono by sa v BA dali spraviť skvelé zberné miesta kde by sa prestupovalo z autobusových liniek na električkové linky ale dosť takých miest je zastavaných a električková sieť v centre neponúka veľa možností na rôzne varianty vedenia liniek tak aby sa v prípade skrátenej autobusovej linky po električkové nástupište dala nahradiť električkovou linkou. Pred dvoma dňami som sa prešiel pešo z Vysokej ku hotelu Kyjev a potom zo zastávky Kamenné nám. na Poštovú. Prvá cesta mi trvala 5-6min a druhá 6-7min, čiže viesť z každej radiály linku po "vrchnej" (Obchodná a Floriánske nám.) a po "spodnej" trati" (Krížna, Špitálska je úplne zbytočné a namiesto toho aby sa električkové súpravy využívali efektívnejšie chodievajú prázdne 2 a 3 na stanicu ?
						 
						
Ámos
Uz si si mohol vsimut, ze pocas dlhodobych mrazov DPB vozy neumyva. Nema ich totizto kde susit.
Isiel som cca pred 10 dnami nejakym Ik435, kde iniciativny vodic umyl podlahu. No nebol natolko inteligentny aby pustil naplno kurenie. Vies si predstavit ako sa protismykova podlaha smykala...
Apropo kurenie. Skutocne vodici DPB nerozmyslaju. Casto sa mi v IK435 stava, ze bud ventilatory su pustene naplno ale kurenie je vypnute, alebo naopak kurenie naplno a ventilatory vypnute. Aky to ma zmysel? Len minimum vodicov chape, ze treba pustit obe... ?
Re #121119 Petto: Keby sme vsak mali hovorit o niceni vozov, tak na dlhace neposleme nic.