"Celkovo než existoval Apollo tak to mali super... Mali tam aj cez víkendy 83, ktorá jazdila cez Nový most do centra. Teraz im chodí najbližšie k centru všetko cez Apollo a síce 68 a 88."
Ono by sa v BA dali spraviť skvelé zberné miesta kde by sa prestupovalo z autobusových liniek na električkové linky ale dosť takých miest je zastavaných a električková sieť v centre neponúka veľa možností na rôzne varianty vedenia liniek tak aby sa v prípade skrátenej autobusovej linky po električkové nástupište dala nahradiť električkovou linkou. Pred dvoma dňami som sa prešiel pešo z Vysokej ku hotelu Kyjev a potom zo zastávky Kamenné nám. na Poštovú. Prvá cesta mi trvala 5-6min a druhá 6-7min, čiže viesť z každej radiály linku po "vrchnej" (Obchodná a Floriánske nám.) a po "spodnej" trati" (Krížna, Špitálska je úplne zbytočné a namiesto toho aby sa električkové súpravy využívali efektívnejšie chodievajú prázdne 2 a 3 na stanicu ?
No tak to ale nieje dôvod otáčať linky na priblbých miestach. Molecova nie je tak pustá, žeby to tam šlo bez problémov autá sa hrnú stále. Keď nie zhora po Karloveskej tak z Molecky. Skracovať 28 a 29 po Riviéru len z trucu preto, že Dlhodielčania sa nemôžu prepraviť bez prestupu je dementnosť. Z Východného chodila napr. Voľakedy 114 na Trnavské mýto a dnes všetko ide po Raču a Zlaté piesky z tej oblasti a kto sa odtiaľ ozýva?
Celkovo než existoval Apollo tak to mali super... Mali tam aj cez víkendy 83, ktorá jazdila cez Nový most do centra. Teraz im chodí najbližšie k centru všetko cez Apollo a síce 68 a 88. Predtým sa mohli Ovsišťania dostať dokonca aj cez Starý most na Šafko, BEZ PRESTUPU - minulosť... Tak ako každý kto ide na Šafko a ďalej električkou má garantovaný jeden prestup a Ovsišťania kvôli jednej zastávke rovno 2. A to aj za krátku trasu ktorá sa dala spraviť z Bulíkovej za 10 minút teraz platia 60 minútový lístok. To je však zanedbateľné... "doležitejšie" sú Dlháče... A inak nechápem načo 68 stojí v Ovsišti keď je tak narvaná ráno na Lachovej, že na Šustekovej ani nemá zmysel s ňou rátať ako dopravou do mesta, s intervalom sa nič nerobí, ráno by to chcelo medzi 6.45 a 7.45 3 min interval a poobede od 14.30 do 17.00 5 min, počas sedla ho skrátiť z 12 na 10 min a nikto ani prstom roky nepohol so 68, okrem toho, že z nosnej linky, spravili opäť klasický moták cez Ovsište, tak ako kedysi chodili linky 68,96,97 a pred vznikom 68 linky 98 a 186 ?
DD nie je mestka cast. Patrite do KV. A ta ako celok ma vyborne napojenie takmer kamkolvek.
Aj z Petrzalky by si mohol vytrhnut Ovsiste a hovorit ake ma zle napojenie.
V 28 a 29 sa narozdiel od 133 nevozí do 40 ľudí. Rozhodne to niesú plané reči zo strany Devínčanov o využívaní 28 a 29, okrem toho 28 využívajú aj ľudia z DNV, ale to nieje tak veľký počet. Ešte mi povedz ako by si 28 a 29 točil na riviére, cez priecestie na Molecovej?
Niektory tu hundru ze cela Blava sa točí okolo Dlháčov...., nie je tomu tak, Petržalčania podla mňa možu byť spokojný majú vynikajúce spojenie s mestom dokonca jedna linka zachadza do Wolfstalu a dalsia az do Volkswagenu a ten 20m Mercedes, petržalčania sa nemaju načo sťažovať, zoberte si taky devín keby 28,29 skrátili len po molecku uz by protestovaly, mohol by som tu hovoriť donekonečna čo majú iné mestske časti.ako ma DD.... ? ? ?
Mne skôr vadí to "šetrenie" energiou u DPB. Prečo by sa tu nedalo spraviť pri elinách ako vo Viedni, že sa po pár sekundách dvere zatvoria a znova otvoria keď stlačí ccestujúci dopyt? Lebo potom to vyzerá tak, že električka stojí na zástavke cca 3 minúty a aj viac, dokorán všetky dvere a kúrenie na 100%... Aký to má potom efekt?
Čo sa týka dočmáranej 25Trky vzadu je to hlavne kvôli zle navrhnutému interiéru kde nemá vodič aspoň ako taký prehľad. A taktiež mi tam chýba jedná sledovacia kamera na zadný priestor... Alebo by stačili nálepky, že "Tento priestor je sledovaný priemyselnou kamerou." A hneď by sa každé decko neodvážilo... Snáď v Ivecách alebo Mercedesoch bude takáto kamera vzadu...
aNTI