netvrdim, ze som odbornik, stale vsak verim (nemyslim, lebo nie som ten odbornik) ze zburat stare mesto bola blbost a ze doprava sa dala vyriesit aj inak.
o tom chatamovi soferovi vraveli, ze otrasy nad hlavou dost nicili uz aj tak dost ponicene hroby. ale v tom sa fakt nevyznam. neviem akym zazrakom ti zlodusi cez vojnu nezburali aj zvysok, ale urcite to bol skor zazrak ako ich pocit, ze to treba zachovat aj pre dalsie generacie, ale ten pribeh nepoznam.
o tom chatamovi soferovi vraveli, ze otrasy nad hlavou dost nicili uz aj tak dost ponicene hroby. ale v tom sa fakt nevyznam. neviem akym zazrakom ti zlodusi cez vojnu nezburali aj zvysok, ale urcite to bol skor zazrak ako ich pocit, ze to treba zachovat aj pre dalsie generacie, ale ten pribeh nepoznam.
si
Nepostavenim noveho mosta by sa urcite neurychlilo vybudovanie kolajoveho systemu do petrzalky (jedno akeho) - staci si pozriet na sucasne projekty "mosta kosicka" - kde by sa pri projektovani danej stavby v pohode mohlo najst miesto aj pre kolajovu dopravu, tak to preventivne miesto toho daju na most iba 2 jazdne pruhy pre auta v kazdom smere a nic viacej... Vystavba noveho kolajoveho prepoja (ci uz popod dunaj, po starom moste alebo na novom mostnom telese) vyde urcite nepomerne drahsie ako by bolo zdrazenie vystavby mosta kosicka pridanim pasu pre kolajovu dopravu...