Andrej (Anndy008): mne je hlavne luto za povodnou trasou elektrickovej trate, bola urcite lepsie umiestnena (aj technicky aj dostupnostou pre ludi) ako sucasna trat po nabrezi.... a zidov mi nespominaj, po tom co spachali pri vyusteni tunela na strane PKO by som im najradsej venoval debnicku vybusnin...
. To myslis vazne? To ako keby teraz kvoli mostu Kosicka mali zburat pol BA, len preto, ze ho potrebujeme.
.

si
Nepostavenim noveho mosta by sa urcite neurychlilo vybudovanie kolajoveho systemu do petrzalky (jedno akeho) - staci si pozriet na sucasne projekty "mosta kosicka" - kde by sa pri projektovani danej stavby v pohode mohlo najst miesto aj pre kolajovu dopravu, tak to preventivne miesto toho daju na most iba 2 jazdne pruhy pre auta v kazdom smere a nic viacej... Vystavba noveho kolajoveho prepoja (ci uz popod dunaj, po starom moste alebo na novom mostnom telese) vyde urcite nepomerne drahsie ako by bolo zdrazenie vystavby mosta kosicka pridanim pasu pre kolajovu dopravu...