tato diskusia mi pride trochu strelena. zda sa mi, ze ten mlady muz sa stazuje, ze tych par dobrovolnikov a nadsencov, ktory robia tuto stranku nie su ochotny urobit podla neho taku skvelu sluzbu ako su cestovne poriadky cez sms. vsak mu nikto nebrani, aby si to zrealizoval a aj na tom slusne zarobil, ak si mysli ze na to bude trh.
co sa tyka toho "skvostneho" riesenia mostu cez stare mesto a jeho obhajoby tak neviem, ci ma autor zdravy rozum. odvolavat sa na to, ze ako by bolo keby mostu nebolo. je pre nas si tazke predstavit, ze by mohlo byt inak ako je, ale ja osobne verim, ze boli sposoby ako dopravu vyriesit aj bez znicenia historickeho centra bratislavy. mozno by to bolo dlhsie ale ked uz niekto ide autom, tak mu pri plynulej doprave az tak velmi na kazdom kilometri nezalezi. skor si myslim, ze bez toho otrasneho mostu mohlo byt v blave uz davno metro alebo ta rychlodraha.
co sa tyka toho "skvostneho" riesenia mostu cez stare mesto a jeho obhajoby tak neviem, ci ma autor zdravy rozum. odvolavat sa na to, ze ako by bolo keby mostu nebolo. je pre nas si tazke predstavit, ze by mohlo byt inak ako je, ale ja osobne verim, ze boli sposoby ako dopravu vyriesit aj bez znicenia historickeho centra bratislavy. mozno by to bolo dlhsie ale ked uz niekto ide autom, tak mu pri plynulej doprave az tak velmi na kazdom kilometri nezalezi. skor si myslim, ze bez toho otrasneho mostu mohlo byt v blave uz davno metro alebo ta rychlodraha.
si
odchody zo zastavok.. myslim ze na vcelku spolahlivu identifikaciu zastavok stacia aj cca prve 4 znaky z mena zastavky (cezt vynimkam: vlcie hrdlo; vlcie hrdlo - zastavka), smer sa da udat zas oznacenim cielovej zastavky... Proste zastavku identifikujes prvymi n znakmi z jej mena tak aby to bolo jednoznacne. (pripadne ak nezadas jednoznacne tak sa doplni nazov prvej zastavky zodpovedajucej zadanemu retazcu) - volakedy som spekuloval nad niecim podobnym cez sms na vyhladavanie spojov a takato identifikacia zastavok mi vychadzala ako najprijatelnejsia...