Nemusíme. Ale nemusíme opakovať ani po tých mestách, ktoré majú všetky lístky prestupné. Ja osobne by som videl optimum v lístku na limitovaný počet zastávok bez ohľadu na prestup. Ale systém s najkratším lístkom nepreswtupným ma neuráža a novažujem ho za hrdelný zločin, spáchaný na používateľoch JCL.
Máš pravdu. Nič to však nemení na tom, že predávajúci nemôže ľubovoľne rozhodovať, komu predá a komu nie. Pokiaľ viem, vystavenie tovaru s cenou sa chápe ako návrh kúpnej zmluvy a zaplatenie tovaru ako jej prijatie. Nepamätám sa však, v ktorom zákone a ako presne sú tieto veci upravené - a ani nemám chuť ani čas po tom teraz pátrať.
"Nie, hlavny argument je ten ze je lepsie uprednostnit elektricenkarov + dalsi je ze 15 minutovych tras s prestupom je mozno aj dost ale pocet ludi co za 15 minut prestupia a vyuzivaju JCL je uplne minimalny.."
Ako vieš, že je minimálny? Si ich počítal alebo čo? ?
Najmenej dva dôvody pre zrušenie prestupnosti (okrem toho, že "inde to funguje") tu boli uvedené už niekoľkokrát:
1. spory s cestujúcimi, ktorí sa snažili cestovať na 10-minútový lístok dlhšie,
2. unifikácia so schválenou tarifou BID.
Je pravda, že 1. sa dalo riešiť jednoznačným znením tarifu (ako napísal Vladimír v #120187) a pokiaľ ide o 2., v zásade nič nebránilo tomu, aby skrátený lístok BID bol prestupný.
Ako mi môže niečo hovoriť analógia, keď vôbec netuším, o čom točíš. Ja som bol zákazníkom T-Debilu donedávna a nikdy mi nič nepripísali. A tak isto som nenapísal, že to riešenie je najlepšie. Ale neuráža ma a nevadí mi.
ako tak pozeram na niektore prispevky DPB mal radsej nechat len 60 minutovy prestupny listok a to by uz bolo spravodlive...
inak prosim aby mi niekto vysvetlil ako jeden neprestupny listok narusa prestupny system. nejak tomu nerozumiem...
tak mesta priberajú časti, pretože je to pre nich výhodné z hľadiska daní...
ak by sa DNV osamostatnila, teoreticky by sme si finančne polepšili o 100% ?
prax 1 však hovorí, že chechtákmi by sme si aj tak platili MHD
prax 2 predpokladá, že peniaze, ktoré pôvodne MČ dáva mestu by zostali u nás, ale my bežný smrtelníci by sme z toho nemali nič, akurat by sa naši Vešťania z Novoveskej nevyvážali vo Fóbiách Combi ale možno X5kách ? ? ? ?
1) Niekoľko desiatok miest nie je jedna Viedeň.
2) Ja som nenapísal, že to môže byť len a jedine tak, ale že to môže fungovať aj tak a svet ani prestupný systéém sa nezrúti.
na svete boli tisicky ludi co tvrdili ze Zem je doska. a vidis nie je. A dnes by si nasiel miliony ludi co by tvrdili, ze Zem je gulata. A tiez nie je ☺
S takym na mna nechod. Standardne riesenie neznamena, ze je aj najlepsie!
Re #120194 S499.1023: myslel som si, ze analogia ti nic hovori nebude. Jo a nezabudni sa zase rozculit!
Re #120195 Ike: Nechce sa DNV odclenit ako Lamac? Usetrilo by to dost penazi. ?
"Pozerám, že ľudia tu na DF majú väčšinou socialistické myslenie " - je tu aj mlčiaca väčšina, ktorá nemá chuť, zaoberať sa životným problémom troch cestujúcich, ktorí prídu vďaka neľudskému, nespravodlivému a neodôvodnenému zdražovaniu lístkov o 1 EUR mesačne.
tuším si zBWDateľ ? Uvedomuješ si, že teda dôvod je len ten, že inde to funguje?
Bratislava je malé mesto špecifického tvaru, ľudia takisto nie sú všade rovnaký, počet a trasovanie liniek tiež nie... Navyše, BA nemá nosný systém...
myslel som že odborník na MHD si väčší a argument "lebo to tak funguje inde" som čakal od hocikoho len nie od Teba ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
toldo
inak prosim aby mi niekto vysvetlil ako jeden neprestupny listok narusa prestupny system. nejak tomu nerozumiem...