Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
A najnovšia perla:
"Musíme vidieť, či nedochádza ku kanibalizácii klasických foriem predaja lístkov. To by mohol byť problém z hľadiska tržieb. Ak sa nepotvrdia obavy, že by klesal podiel klasických lístkov, je otvorená možnosť rozšírenia ponuky spektra SMS lístkov," vysvetlil Zahradník.

To si akože naozaj myslí, že ľudia naviac cestujú MHD len preto, že si môžu kupovať lístky cez SMS? Je predsa jasné, že kto si kúpi SMS lístok, ten si už nekúpi papierový a teda tých papierových sa predá menej. ?
Reakcia na: S499.1023 #118131:
Na tejto zastávke však aj plošina bude pre vozíčkára na nič, lebo keď ju vodič vyklopí (asi do polovice toho ostrovčeka), tak už dotyčný na vozíku nebude sa mať ako na ňu dostať.

BTW, k Záhradníckej ešte jedna vec. Dokonca aj pre motoristov je križovatka Záhradnícka x Miletičova nebezpečná. Ono totiž ak niekto pôjde od Ružinova na Miletičku v čase, keď nebude zapnutá CSS, nebude sa mať ako postaviť do križovatky bez toho, aby nezavadzal buď autám alebo električkám. ?
Tipujem, ze aj tu cementobetonovu vozovku spravili dobre hladku.. Aby sa opat mohol vykyblit nejaky autobus..
Reakcia na: TeBeCe #118130:
Presne tak. Ten druhý pruh mohol v pohode začínať až za zastávkou. Takému projektantovi, investorovi, dodávateľovi aj schvaľovateľovi nasrať do rúk a tri týždne k vode nepustiť.
Reakcia na: m@rtin #118129:
řekl bych, že ve městě, kde dodnes není jediná NP tramvaj, je zvyšování stupidního ostrůvku podstatně méně prioritní, než jeho šíře.
Do T3RPLF, KT8D5RNnevímco i do Porschetry nastupuji s kočárkem bez pomoci v pohodě i z úrovně vozovky a vozíčkář bude stejně potřebovat plošinu.
Nemluvě o tom, že sama norma je stupidní, bo Porsche 911 asi nebude stačit ani těch 160 mm, zatímco Loganu by možná stačilo i těch 240, o pseudoterénních SUV-čkách ani nemluvě 🙂.
Reakcia na: hoppusmark01 #118124:

Zúžení zastávky má svůj důvod (normy).
Pokud chtěl DPB zvýšit nástupní hranu ostrůvku ke kolejím, musel ji tím pádem zvýšit i k vozovce. To ale zakazují normy, protože by například z havarovaného automobilu nešly otevřít dveře (obrubník). Proto normy vyžadují hranu ostrůvků k vozovce maximálně 160 mm. Co ale s tím, když chceme cestujícím zvýšit hranu k tramvajím na 240 mm? Tím nám vzniká nesoulad a ten je řešen tím mezistupněm asi 40 cm širokým (od vozovky k zábradlí)
Reakcia na: 810zssk #118120:
Tak nieto sporu o tom, že Záhradnícka je sfušovaná úplne extrémne...
Reakcia na: hoppusmark01 #118126:
a najhorise na tom je, ze ta zastavka kludne mohla byt sirsia o ten jeden jazdny pruh(cca. 3m ?) a vobec sa pri tom nemusela obmedzit ta Durkiho milovana automobilova doprava..
Reakcia na: Ike #118125:
ak chces na hentej zastavke dodrzat bezpecnu zonu, tak zaroven poutieras do svojho oblecenia skla toho JCDpristresku ? ale skor je to smutne.. ?
Reakcia na: hoppusmark01 #118124:
ta zlta ciara nahodou nema oddelovat bezpecnu zonu? ?
ŽSR už na stanici predávajú nový cestovný poriadok (od včera).
Reakcia na: zakaznik #117839:
Dnes som si to bol omrknúť. Rozdelenie samotné nie je zlá myšlienka (v podstate ide o rozdelenie kás na tri skupiny, informácie, zákaznícke centrum a doplatková existovali aj predtým), lenže realizované je typicky modrogumne. Názvy zón sú preložené do angličtiny a nemčiny, ale podrobnejšie informácie o zóne sú už len v slovenčine. Takže turista bude čumieť ako puk, nevydumá, čo môže znamenať znamená "Basic Ticket Service".
A expresných kás mohlo byť, myslím, o dve viac - na úkor svetlomodrých.
Reakcia na: 810zssk #118120:
Tiež si myslím, že článok je veľmi dobre spracovaný. A navyše ma zaujala jedna z posledných viet o tom, že občiansky aktivisti sú v tomto častokrát fundovanejší ako vo vedúcich pozíciach. Myslím, že to platí všade, vždy a pri zločincoch dvojnásobne. Tí, čo vedú vysoké pozície si len vychutnávajú svoje platy a o tom, ako to je reálne, vôbec nič nevedia (resp. vedia od referentov a tak podobne) ?
Reakcia na: Ámos #118118:
A dalej...
Je to jedna administrativna budova dopravnej spolocnosti? Alebo je to len budova v centre pre riaditela a oddelenia pre styk s verejnostou? (administrativa mimo centra je lacnejsia)

Samozrejme administrativa v DPB bola prebujnela, ale asi nie si oboznameny s auditom, ktory hovori aj otom, ze : v sucasnej technickej vybavenosti su niektore administrativne oddelenia personalne poddimenzovane. V kazdom pripade DPB sa rozlucil s cca 100vkou administraivnych pracovnikov.

Pracoval som firme s 25 zamestnancami a stvrtrocnym obratom 9 milionov a viem ako sa nasa uctovnicka a mzdarka (robila oboje zaroven) namakala. Neviem si predstavit robit mzdy pre cca 2500 zamestnancov a faktury znejuce na stovky milionov korun.
Reakcia na: 810zssk #118114:
hm, mozes prosim dolozit tuto tvoju informaciu o pocte zamestnancov, pocte vozidiel, odjazdenych kilometroch rocne?
Historicke okienko: Ako sa správať v električke
http://www.kukaj.sk/videa/4761/Ako-sa-spravat-v-elektricke
(prebrate z KE fora)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.