to, že slováci nevedia jazdiť a každý chce ísť "čo to dá" ešte neznamená, že je nutnosť diaľnicu rozširovať... kapacitne dostačuje, akurát je potrebné trochu usmerňovať pohyb dopravného prúdu...
Nakolko stvrty obvod su hlavne sidliska, t.j. noclaharne tak vatsina ludi cestuje z mesta do stvrteho obvodu a elektricky iduce do mesta (vozovne) vetsinou idu takmer prazdne.
Voznovna vo 4 obvode pre linky 1, 4, 5, 9, 12, 34, 83, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 28, 29, 30, 32, 37, 38, 63 chyba ako soľ.
Po spusteni novej vozovne v Petrzalke bola uspora 70.000 vzkm a to predtym Petrzalka vozovnu mala. Uspora v pripade otvorenia vozovne medzi Dubravkou a DNV by mohla byt este vacsia.
To ze v stvrtom obvode nie je vozovna nie je az take stastie pre cestujucich, pretoze vecerne spoje zacinaju skour rednut aby vozidla nenajazdili zbytocne km.
To mas ako s poslednymi odchodmi z Race s porovnanim Dubravky. Proste maju stastie ,ze tam nie je vozovna a chvala bohu su uz prec casy ,ked chodili naprazdno eliny z Dubravky do vozovne Krasnany alebo Jurak okrem myslim poslednej L1.
Prosím pridajte k CP linke 212 vysvetlivku k označeniu spojov "T". Ide o spoje pokračujúce od ST Arény do Vozovne Trnávka?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
derik