Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: geodeath #117171:
a ako by si viedol 58?
Reakcia na: marian555 #117165:
to je moskovská elina ale co to tam robi fakt neviem...
Reakcia na: Ámos #117170:
no a čo takto 57 a 58? z 58 stačí odvoz na električky na Vajnorskú.
Reakcia na: Mike #117169:
A nebolo by vhodne spojit 630 a 57 do jednej linky?
Reakcia na: geodeath #117168:
No a preto sú tam v po-pi SORy... Iná vec je, že pokiaľ sorov nie je dosť k dispozícií, dajú tam cng vrakosu. (Krátky km priebeh, nemusí ísť tankovať z linky a aj keby, dá sa to bez vynechaného kola a s inimom jalových m. ? )
Reakcia na: Ike #117161:
práve som písal s kámošom čo tam pracuje a povedal mi, že maximum vyťaženosti má 57 o 7 ráno a medzi 16 a 17h, vtedy je v autobuse 20 až 30 ľudí.
Reakcia na: Emo #117153:
nesúhlas... tretí pruh v danom úseku potrebný nie je... pri aktuálnych aj výhľadových intenzitách dopravy v predmetnom úseku by sa aktuálne žiadalo doplniť inteligentný dopravný systém.... ?
Reakcia na: Ámos #117133:
Ani ja si to nemyslim... Ale bavime sa o prioritach a o rozmere funkcnosti.

Ten chodnik medzi Modrou a Pezinkom nie je nevyhnutny. Netvrdim, ze ho nechcem, ja mam rad cykloturizmus a podporil by som kazdy takyto projekt, no vacsina ludi ho aj tak bude vyzivat skor na rekreacne ucely ako na transportne. V takomto pocasi, alebo ked nasnezi, ti kazdy obyvatel Modry (mozno na par vynimiek) odmietne cestovat na bicykli do prace do Pezinku, alebo na prestup do BA. A z hladiska udrzatelnosti je takyto chodnik irrelevantny. A myslim ze ma skor lokalny vyznam, maximalne vramci okresu Pezinok a mali by sa o nho zaujimat mesta Pezinok a Modra, ako o sluzbu (rekreacnu) pre svojich obyvatelov.

Rozsirenie Seneckej cesty je ina vec. Je to zabezpecenie kvalitnej dopravy medzi mestami a obcami okresu Senec, Trnava, Galanta pre akademicku/pracovnu dochadzku do Bratislavy. Uz to nie je nieco co je dobrovolne (relax) ale nieco, co je potrebne (zamestnanie). Navyse tato cesta je cesta 1.triedy a ma nadregioalny vyznam. V pripade uzavery dialnice D1 dokonca celostatny. Uz to nie je len medzi obcami ale je to dolezite vramci kraja/krajov.

Myslim ze ocvhat Velkeho Bielu a Senca obyvatelia uvitaju tiez a tiez to z hladiska autobusovej a tranzitnej dopravy nie je nieco zle, ale skor prinos, ze dialkove linky nemusia ist cez Biel a Senec 40kou. A na toto niekto povie ze to nie je udrzatelne...

Co by bolo udrzatelne? v roku 1800 obohnat Bratislavu plotom a tahat odtial cyklochodniky?

Neviem ci si ivanbuto pomylil mesto s krajom. Podporovat cyklodopravu (ale jej dopravny, nie turisticky vyznam) v ramci mesta by mala byt priorita cislo jedna. Podporovat vsak jej vyznam na urovni kraja je hlupost, lebo rad by som videl tych namakancov v oblekoch a zeny s lodickami ako kazdy den slapu zo zamestnania a spat 30km denne v kazdom pocasi. Turisticky vyznam by mal byt tiez dolezity, ale to uz nie je vec kraja ale samosprav obci... a malo by to byt v ich zaujme...
Pardon, som sa troska pobavil a zarazil co som na nete nasiel:
http://pauzicka.zoznam.sk/obrazky/vsetky/Mix_zabavnych_obrazkov_23
Vie niekto povedat co to je? ❓ ?
Reakcia na: Ike #117161:
mozno by stacilo 5 postarsich bicyklov ktore by boli k dispozicii pri vozovni k vypozicaniu ?
Reakcia na: geodeath #117157:
Ty si vôbec nepochopil, že tu nejde len o L96 ale najmä o celkový stav vozového parku DPB. ?
Reakcia na: Ike #117161:
DPB namiesto toho tie minibusy zavádza tam kde nepremávajú žiadne spoje a tam kde by mohli šetriť nechodia. Radšej vymýšľajú kde ubrať na nosných linkách. Najprv by si mali spraviť poriadok v tých linkách čo už existujú a nielen autobusových ale aj električkových ?
Reakcia na: frenky #117159:
povedzme to narovinu 😃 dpb by usetril ak by jednoducho kupil z Darexu za 400 000 jazdeny Seat Alhambra a dal tam 20 minutovy interval 🙂
Reakcia na: frenky #117159:
Ja som si doteraz myslel, že 57 má hodinový interval cez víkendy a zachádza na Stavivá a to je hodinový interval oddelene na obe konečné, teda interval 30min v úseku dve či tri zastávky ?
Reakcia na: geodeath #117156:
Mne ide hlavne o vikend. Vozis tam totiz minimum ludi, tych zahradkarov tiez nie je tolko, aby sa tam uzivil 30min interval s 12m vozidlom, nie je ich dokonca ani tolko, aby sa tam pri totoznom intervale uzivilo 9,5m vozidlo. Jednoducho, bud cez vikend 60min interval v case 9-18, potazmo teda v lete 8-20, alebo Sprinter pri 30min intervale.
Reakcia na: david1 #117154:
No tí čo tam chodia ale skôr využívajú prechod pri ŽST Predmestie z električiek nie? Keby mali chodiť len 51 tak by ich to veľmi rýchlo omrzelo...
Reakcia na: Emo #117155:
Dobre, tá 96 tam vôbec nemusí premávať. Ani sa nemusí sťažovať na "šerble". Môže sa tlačiť v 61 a 63 ?
Reakcia na: frenky #117151:
Kámoš tam pracuje na Žabom majeri v nejakej projektantskej firme, tak preto viem a keď som tam bol pred 4 rokmi tak tam bol aj dáky asi colný sklad lebo tam bolo odparkovaných veľa prívesov. Určite by som tam nechal minimálne v intervale 60 až 120min pre potreby záhradkárov premávať aspoň tieto spoje 57. Zvyšné spoje by mohli byť robené podľa potreby daných podnikov a počtu zamestnancov kt. využívajú MHD : IAD. Dokedy by to časovo malo premávať je ťažko rozhodnúť, najmä v lete kedy ľudia chodia zo záhrad aj neskoro večer. Čiže premávku do 22 by som ponechal tak ako je ? ešte chcem doplniť, že mapa mi ukázala na poštu na Bojníckej a na konečnej Stavivá sídli akýsi Coleman s.r.o. Ešte keď si pozrieš na mapyzoznam.sk alebo atlas.sk pôdorysný charakter budov, tak by mohlo ísť o viacero podnikov v danej oblasti, niesp však na mape popísané ?
Reakcia na: geodeath #117138:
"No nieže by si bol rád,..."

To je prístup a lá DPB. ?
Reakcia na: geodeath #117146:
Poobede a cez den staci 30 min. ,ale myslel si asi rano. Tam by sa hodil 20 min.medzi 7-9 hod. Na Nobelovej mas standartne sidlisko ,ktore sa este bude rozsirovat na mieste stadiona Istrochem a pozdlz Odborarskej ul. Dalej tam sidli kopec firiem v budove Europskej vzdelavacej akademie a centraly Istrochem. Na Tehelnej je poliklinika pre Nove Mesto,kde sa zaviedla znova zachadzka az pred budovu ako bola kedysi pre L48,ktora nepokracovala na Trnavske Myto.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.