A napkon, súviasc aj s dopravným plánovaním na celoštátnej či regionálnej úrovni, účinkuje sám najväčší budovateľ SR:
http://video.sita.sk/videoservis/Dialnica-D1-bude-mat-od-Bratislavy-po-Trnavu-tri-pruhy/2581-play.html
Všimnúť si treba napr. túžbu vliať do BA tri pruhy áut z diaľnice, takisto odstraňovanie cestnej zelene....
Kontext na regionálnej úrovni dopĺňa napr. aj osud či (ne)budúcnosť prícestných stromoradí v BA kraji, ktoré boli odstránené a sú spochybňované aj z dôvodu "bezpečnosti" (pričom už existujú pomerne rozšírené odborné poznatky, že opak je pravou).
Takisto rozširovanie Seneckej, tým pádom vlievanie ďalšiho pruhu áut do BA... jednoducho v oblasti dopravnej politiky sa tu budujú "svetlé" zajtrajšky, bohutiaľ bez akejkoľvek udržateľnej koncepcie.
http://video.sita.sk/videoservis/Dialnica-D1-bude-mat-od-Bratislavy-po-Trnavu-tri-pruhy/2581-play.html
Všimnúť si treba napr. túžbu vliať do BA tri pruhy áut z diaľnice, takisto odstraňovanie cestnej zelene....
Kontext na regionálnej úrovni dopĺňa napr. aj osud či (ne)budúcnosť prícestných stromoradí v BA kraji, ktoré boli odstránené a sú spochybňované aj z dôvodu "bezpečnosti" (pričom už existujú pomerne rozšírené odborné poznatky, že opak je pravou).
Takisto rozširovanie Seneckej, tým pádom vlievanie ďalšiho pruhu áut do BA... jednoducho v oblasti dopravnej politiky sa tu budujú "svetlé" zajtrajšky, bohutiaľ bez akejkoľvek udržateľnej koncepcie.
ivanbuto
http://video.sita.sk/videoservis/Andrej-Durkovsky-otvoril-zrekonstruovany-usek-Zahradnickej/2593-play.html