V roku 2007 bola do éteru vypustená informácia, že budú zriadené okerm iných, aj trasy: v 2008 trasa BA-Heinburg a v 2009 BA-Mosonmagyaróvár. Zatia¾ sa zriadila málo potrebná trasa BA-Volfstál (asi že p.Ing. Kroupová tam kúpila dom, má realitnú kanceláriu a lepšie sa jej robia kšefty)- a premáva aj vláèik. Bratislavèania, ktorý kúpia dom v AT sú tak solventní, že majú autá a majú aj na pohonné hmoty, a nie sú odkázaní na túto dopravu. Ale smerom na juh už žije viac ako 4000 Slovákov, ktorí nie sú až tak solventní a na tento spoj túžobne èakajú. Doèkáme sa vôbec niekedy? Alebo kompetentní sú tiež ovplyvnený imbecilnou Slotakiou? Èáky ! Tu sa realizuj! Zaslúž si chlebík, ktorý dostávaš zo slovenských daní!!!
geodeath
Kedy zjednokoľajnili Šafárikovo námestie? To bola podľa mňa najväčšia kravina v dejinách našej električky hneď za zrušením trate na Štefánikovej. Nechápem zmyslu tej druhej koľaje na Jesenského kadiaľ chodí len ranajšia 17, keď sa všetko točí v jednom smere cez Štúra a v druhom cez Šafko. Z pohľadu rozdelenia 12 na 12 a 14, to bola riadna sprostosť lebo kto ide na Šafko linkou 14, tak ide dole na Jesenského a naopak všetcia ľudia idú dole z 12 Šafku a naopak sa 12 zapĺňa tak, že to stojí za zmienku až na Jesenského.