Reakcia na: Mike #115832:
Koľko ľudí dovezie denne na Šafko 12 a 95? Myslím že 95 neporovnateľne viac. Musím povedať, že systém púšťania busov a električiek na Šafko stojí za figu, akurát dobre sabotérsky keď 95 zastaví na výstupišti a električka práve otvára dvere. Ja mám to šťastie že aspoň na kratšiu vzdialenosť zabehnem celkom rýchlo.Kedy zjednokoľajnili Šafárikovo námestie? To bola podľa mňa najväčšia kravina v dejinách našej električky hneď za zrušením trate na Štefánikovej. Nechápem zmyslu tej druhej koľaje na Jesenského kadiaľ chodí len ranajšia 17, keď sa všetko točí v jednom smere cez Štúra a v druhom cez Šafko. Z pohľadu rozdelenia 12 na 12 a 14, to bola riadna sprostosť lebo kto ide na Šafko linkou 14, tak ide dole na Jesenského a naopak všetcia ľudia idú dole z 12 Šafku a naopak sa 12 zapĺňa tak, že to stojí za zmienku až na Jesenského.
zakaznik
Ako sa nakupujú autobusy
http://www.etrend.sk/ekonomika/slovensko/ako-sa-nakupuju-autobusy/148551.html
Na koľaje!
http://www.etrend.sk/ekonomika/slovensko/na-kolaje/148554.html
Biznis s reklamou zmenil majiteľa
http://www.etrend.sk/ekonomika/slovensko/biznis-s-reklamou-zmenil-majitela/148552.html
Kokso, ten Výťahár sa už vôbec nekontroluje a otvorene sa vysmieva ľuďom do xichtu: "B. Zahradník TRENDU odporučil, aby sa s oficiálnou žiadosťou o poskytnutie informácií podľa zákona obrátil na dopravný podnik, ktorému sám šéfuje. Mimochodom, B. Zahradník je aj členom dozornej rady Recaru a predsedom komisie mestského zastupiteľstva pre správu a podnikanie s majetkom mesta."
?