Kockac:
Hehe, nezabudaj ze ten trolejbus je koncepcne z 1970-tych rokov, prototyp bol uz v roku 1972. Teda je to 30-rocna koncepcia. Vtedy neboli ludia taki vysoky ako dnes.
Vsak len si pozri vysku stropu v RTO... 
tr3mp:
SPVD - spolej pro verejnou dopravu. Vid www.spvd.cz - tam niekde som sa docital o tej studii.
Hehe, nezabudaj ze ten trolejbus je koncepcne z 1970-tych rokov, prototyp bol uz v roku 1972. Teda je to 30-rocna koncepcia. Vtedy neboli ludia taki vysoky ako dnes.


tr3mp:
SPVD - spolej pro verejnou dopravu. Vid www.spvd.cz - tam niekde som sa docital o tej studii.

Turbo
Videl si tie projekty elektriciek na DD? JA hej. A su tam aj varianty kde je menej oblukov ako teraz ciest. Fakt. Navyse to je lacnejsie. A ked is nevies predstavit ako by to tam islo, tak sa pozri trochu do inych miest - take stupania su bezne.
1. Je to lacnejsie.
2. Elektricka ma vyssiu prepravnu kapacitu.
3. Netreba rozsirovat vozovy park ani elektriciek ani autobusov (tam dojde de facto k zruseniu liniek 32 a 33).
4. Mas priamy a hlavne rychly spoj s mestom, bez prestupu.
5. Elektricka neuviazne v zapche na Karloveskej ulici, autobusova linka 32 ano.
5. Trolejbus by tiez stal v zapche. Pochybujem ze tam presadis vlastny bus pruh.
Ja som na tie projekty elektricky tiez cumel - ale je to realnejsie ako trolejbus, minimalne z toho dovodu ze netreba tahat dlhe pripojne vetvy a netreba rozsirovat vozovy park. Ver ci nie, je to idealnejsie riesenie.