Reakcia na: Ike #113583:
Ak niekto jazdí blbo s automatom (pričom existuje prakticky len jeden spôsob "jazdenia blbo s automatom" a to je snaha automatu "pomáhať", bude jazdiť blbo aj s manuálom a tam je rádovo väčšia pravdepodobnosť motoru uškodiť.To, čo má ten P94asso, nie je klasický automat, ale tzv. robotizovaná prevodovka a radí to rovnako blbo, ako prakticky všetky žabožrútske manuály (komerčné, ja osobne vôbec nechápem, ako môžu práve žabožrúti roky vyhrávať MS v rallye, viď Pažout 205 T 16, Citrón Xsara WRC atď., tam asi používajú prevodovky od subdodávateľov). Inak samozrejme KAŽDÝ automat spozná, že chceš predbiehať, tá funkcia sa volá kickdown, ide len o rýchlosť, akou to spraví a presnosť, s akou sa do správneho stupňa trafí...
ked jazdis blbos s automatom, tak motor rozladis a skor sa znici.... teraz myslim tie automaty k lacnejsim autam... ved sam si vravel ze predbiehas, ale automatu to nevysvetlis (ak nehovorime o tych kombinovanych) a tak mas nizke otacky pri ktorych sa casti motora namahaju... ale teraz sa bavime o IAD
To si kde fotil, alebo nevies kde sa to nafotilo?
S499.1023
Rýchlosti v zákrutách nie sú stanovené, namiesto bazírovania na tisícoch predpisov sa tam jazdí podľa univerzálneho pravidla "jazdi tak, aby ti nevypadli zberače"). Po šírej trati sa jazdí prakticky neobmedzenou rýchlosťou, cez výhybky (ťahové, vlastnej sovietskej konštrukcie, veľmi príšerné) extrémne pomaly, cez oblúky väčšieho polomeru, ktoré sú prevedené podvesne ale zo ŽELEZNEJ armatúry slušne, cez oblúky malých polomerov - ťahové, pevné, obdobné aké sú ešte dne k videniu na legendárnej križovatke pri vozovni Hrobustovo, taktiež veľmi pomaly.