Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Chelsea9: Fakt pekna fotka, len tak dalej. Gratulujem.
Reakcia na: Ike #113505:
Ano, boli. Garaze ma SAD BA okrem Tebou spominaneho Senca este aj v Malackach a Pezinku. Hoci, ako zrejme vies, u SADky byva zvykom, ze autobus nocuje v meste/dedine, kde byva jeho vodic.
Reakcia na: luky133 #113506:
Najlepšie by boli aj tak 5-dverové MANy Lion's city 18,75 m ?
Ináč pozerali ste si už toto? http://www.mercedes-benz.de/content/germany/mpc/mpc_germany_website/de/home_mpc/bus/home/new_buses/models/regular_service_busses/citaro.flash.html#chapter=1 Kebyže máme Citara tak tu máte zopár videí čo dokážu (napr. také nastavenie palubovky som nevidel žeby SOR mal), ale myslím, že je to aj tak za doplatok... Odporúčam si pozrieť ten web... 🙂
http://imhd.sk/ba/index.php?img=3071&typ=gm

to kedysi boli vozidla SAD BA priamo evidovane na adresu odstepnych zavodov?
lebo dnes su vsetky evidovane v Bratislave hoci viem ze napr v Senci na Zeleznicnej ulici pri trati maju akusi "vozovnu"
Reakcia na: S499.1023 #113503:
A prečo je potom stále medzi pracovnými? To je taký problém ho preradiť do historických? A keď sme pri tom mohol by DPB nejaký vlastniť... Tušímže aj DP Prahy má nejakú prerobená T3 či niečo iné?
Reakcia na: luky133 #113500:
Keby nebolo niektorých nadšencov, tak Schörling je dávno v šrote. Schörling je v BA ako muzeálne vozidlo, nie ako brúsiace.
Reakcia na: Peto02 #113497:
Zeby preto ze na elektrickach sa dopyt pouziva vzdy, na trolejbusoch len niekedy?
Reakcia na: luky133 #113500:
Ten brusiaci vozeň je už veľmi starý a podľa mňa on už nič nevybrúsi. Ten už doslúžil
Reakcia na: S499.1023 #113499:
Ale načo máme brúsiaci vozeň keď to ani čiastočne neprebrusujú nim...
Reakcia na: luky133 #113498:
Áno, so Schörlingom by to prebrusovali asi tak rok.
Nevie niekto ako to bude s tým obrusovaním kolajníc? Každý deň cestujem po KV radiále a stále sú tam vlnky... Cez prázdniny ešte bolo písané, že začiatkom? októbra má víťaž tendra začať obrusovať a dáko nevidím... A taktiež nechápem či je to taký problém pre DPB vytiahnúť Schörling a prebrúsiť si to sám...?
Reakcia na: hoppusmark01 #113488:
Slovaci vseobecne su hlupi a trva strasne dlho kym nieco pochopia. Tak ako ked v trolejbuse funguje dopytove tlacidlo a vodic sam neotvara vsetky dvere. Ako je mozne ze pri elektricke s tym nema nikto problem, ale pri tro***luse cumia vsetki ako puk, ked im vodic neotvori dvere a az potom zistia ze treba stlacit tlacidlo. Hlavne cez vikend, ked je malo ludi, tak dopytove tak samootvaranie dsot pomaha. Cez spicku a pracovny den by vsak mali vodici otvarat vsetky dvere hned, kedze kym to stlacia ludia a kym sa tie dvere otvoria, tak sa zbytocne straca cas.
Hej, inflacia. Za 1UDS davaju 5 hrivien, 1USD je dnes asi 22 korun. Aha, tak 1 hrivna nie 4 ale 4.40 Skk ?
Reakcia na: bwd #113490:
"...po určitom čase, keď je svetelná závora voľná, sa dvere zatvoria..."

Samozrejme, vodič môže tento čas skrátiť a vynútiť tak
zatvorenie dverí (napríklad ak mu naskočí voľno na semafore)
ale ak sa niekto nachádza v priestore chránenom fotobunkou,
tak sa dvere samozrejme zatvoria až potom, keď sa svetelná
závora uvoľní, bez čakacieho času, teda okamžite. Ak sa
dvere zatvárali v tvojom prípade ešte pred tým, ako bol
priestor chránený fotobunkou voľný, znamená to len toľko,
že systém vodič deaktivoval.
Reakcia na: vado #113491:
To je taká brutálna inflácia? Pred tými toma rokmi bola hrivna 5,- CZK, čiže ničo cez 6,- SKK. Vtredy to stálo 10,20, článok môjho spolušotouša je tu: http://spz.logout.cz/mhd/mhd_simf1.html. Problém je, že v Simferáči sa po nástupišti trolejbusov potĺkajú maršrutkári, ktorí ponúkajú odvoz za cenu trolejbusu za polovičný čas a jazdia vždy, keď sa maršrutka zaplní.
Reakcia na: vado #113489:
Ja som túto linku absolvoval asi pred troma rokmi v rámci šotodovolenky na UA celkove možno päť - šesťkrát. Vydržať sa to dá v pohode, len frajerka bola v šoku, keď sa dozvedela, že pôjdeme tri hodiny trolejbusom ? . Cestovný poriadok je v pohode dodržiavaný, keďže cestovné doby sú počítané na súčasné obmedzené rýchlosti. Pár rokov predtým sa tam vraj jazdilo len podľa všeobecne platných obmedzení rýchlosti, dnes visia v serpentínach na prevesoch rýchlostné obmedzenia s dodatkovou tabuľkou "trolejbus".
Reakcia na: bwd #113482:
pretoze taky system je v podmienkach BA nepouzitelny. V BA s nevozi v busoch 5, cloveka.
Vo Viedni som bol niekolkokrat svedkom, ako turisti nechapavo pozerali na dvere, ze preco im vodic zavrel pred nosom.
Technika este nepokrocila tak daleko aby si vsimla napr. dobiehajuceho.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.