"plus by som do ceny udrzby dal aj naklady na nahradne vozidlo pocas poruch vozidla" - A na co by to bolo? Poslat nahradne vozidlo stoji rovnako bez ohladu na to ci nahradzas Karosu, alebo Mercedes.
btw, co planuje robit DPB s 240timi autobusmi v priebehu 3 rokov??? vsak v sucasnosti je prevadzky schopnych mozno 200, nie? vsak to je vyse 2 krat tolko (a ked ratame vypadky tych sucasnych vrakov tak ovela viac...)
vsak to by pokojne mohli vyradit vsetko od plynovych vrakos po "nove" ikarusy ?
nechysta sa DPB nejak konkurovat SADke v integrovanej doprave??? lebo vyradovat plynove vraky a ikarusy - to pochybujem, to mozno o 10-20 rokov ?
preco by mal vyhrat najlacnejsi? je pokojne mozne ze udrzba lacnejsieho stoji viac ako udrba drahsieho, dokonca o tolko viac ze vyhra napokon ted drahsi - osobne by som cene udrzby dal vyssiu vahu pri hodnoteni, a tiez je otazka ako sa rata ta "cena udrzby" - ale je celkom mozne ze z referencii (teda z toho kolko stoji udrzba tych autobusov v inych dopravnych podnikoch) - co by som povedal ze je velmi rozumne, plus by som do ceny udrzby dal aj naklady na nahradne vozidlo pocas poruch vozidla a je to idealne. Pokojne menej kvalitny - lacnejsiu autobus moze vyjst v tomto tendry ako porazeny, pre drahu udrzbu - potrebu casto opravovat, caste vypadky - zo skusenosti v inych dopravnych podnikoch... aj ked je pravda ze z hladiska DPB by mali robit referencie na nejakych 10 a viac rokov prevadzkovanych autobusoch, nie z rokov 2005-2007 ?
ta kvalita su prave tie 3 pozitivne referencie od predch. zakaznikov... Alebo inak - ako by si chcel obodovat kvalitu pri verejnom obstaravani?
Kvalitometrom? 1-3 st. kvality = nekvalitne; 4 -5 ok ?
Hmm vo všetkých troch kritériách ide len a len o najnižšiu cenu: u ceny autobusov, u ceny ND a cena údržby. Nič o kvalite tam nie je.. Čiže vyhrá najlacnejší autobus.. ?
Inak vie sa už, kto vyhral ten tender na 12m autobusy? Už sú to dva týždne od skončení tendra.. Alebo žeby to znovu zrušili?
No z tých podmienok mi vychádza jedine Irisbus Iveco Citelis, MB Citaro alebo MAN. Neviem už o žiadnom inom výrobcovi, ktorý by v rokoch 2005 - 2007 vyrobil 300 kĺbakov a z toho 100 na pohon CNG.
Rovnaky nápad som mal kedysi aj ja pre rannú špičku, ale dnes vidím, že by sa to len ťažko realizovalo. Neviem si najmä predstaviť ako by to práve v čase špičky zvládalo super "obratisko" Technopol. Tam vidím najväčší problém.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sommelier