Reakcia na: 810zssk #112218:
"ak by sa odlisovali pravidelny cierny pasazieri a obcasny" - ano, pravidelný čierny pasažier by mal mať množstevnú zľavu ?
Ja som osobne velmi zatazeny na stoliky, kedze si tam rozkladam milion veci a preto mi toto vyhovuje viac.
Za tento vozen ma u mna ZSSK velke plus, kiezby mali taku aj dvojku.
v tom dodatku chvalim že aspoň snad viac ludí prejde na mesačník ( električenku ) čo je fajn , no a tým zavádzaním neprestupných lístkov som myslel 15 minutový lístok. Napr po prelinkovaní v petržalke bolo hovorene že doplnkova linka ma hodí na nosnu lenže s neprestupnám 15 minutovým lístkom to už neplatí. Ide tu o ten princíp. Napr pri zrušení 81 sa hovorilo že s einsteinovej sa použije 80/88 + 93 teraz ti toto zrušia resp si za to pekne priplatíš. Ja si kupujem električenku takže mi to môže byť fuk (a každy kto pravidelne cestuje by ju mal mať), ale ide mi proste o ten princíp.
Aspon ze tam nechali velke stoliky, tusim dokonca zacnem migrovat do prvej triedy, ten Bmpeer moc nemusim, ale toto vyzera pekne
Skoda ze na Innotrans sa mi asi nepodari ist..
Martin Fundárek
Neprestupný lístok na 15 minút - v navrhovanej tarife BID sa pre územie mimo Bratislavy navrhoval neprestupný lístok na 4 zastávky, takže to, že lístok s krátkodobou platnosťou bude neprestupný aj v Bratislave, sa mi zdá celkom v poriadku. (Problém je, že BID nebude ešte najmenej poldruha roka, ale to je z iného súdka.)
Zrušenie 30-minútového lístka - aj to sa predpokladalo v rámci BID.
Pre mňa osobne je prijateľnejší jednoduchý tarifný systém, t.j. čo najmenej druhov lístkov (napr. 15-min. a 60-min. celý a zľavnený, 4-násobný 60-min. celý a zľavnený, 24- a 72-hodinový by bohato stačili, všetky kombinácie typu 2 dospelí a pes by som zrušil. Ostatne, redukcia počtu lístkov by bola aj tak nevyhnutná pri zavedení BID.)
Čo sa mi zdá byť hlúpe, je zmena platnosti mesačných a štvrťročných lístkov. Systém "od 15. do 14." sa mi zdá jasný a prehľadný a jeho zmena na 30, resp. 90 dní, zbytočne buzerujúca.