Co sa tyka Solarisov.. V prvom rade bola chyba DPB (este byvaleho vedenia), ze vytvorilo taku zmluvu, aku vytvorilo, ze tam bolo o zarucnych podmienkach len par riadkov, a teda nebolo specifikovane takmer nic, ziadne pokuty za nedodrzanie podmienok, zlu kvalitu, a podobne. No a ked je zla zmluva, tak jasne, ze vyrobca sa nenamaha vyrobit kvalitne vozidlo, ked mu za to nehrozia ziadne sankcie. Takze uplne prvy problem bola zrejme zla zmluva. Existuje take porekadlo, ze "dobra zmluva robi dobrych partnerov." Ak by ta zmluva bola naozaj dobra, budu tie Solarisy kvalitnejsie..
Na druhej strane, vyrobca aj napriek zlej zmluve sa mohol snazit o kvalitny vyrobok, kvoli zachovaniu dobreho mena.
Takze chyba je zrejme na obidvoch stranach.
Tu novu zmluvu, na ten prenajmov 20 autobusov, uz urobili velmi dobre, aspon co som mal moznost si precitat. Takze tie Solarisy boli na nieco dobre. Na to, ze sa z nich v DPB poucili.
Takze uz by som tie Solarisy neriesil, v dalsom tendri by uz mali prist kvalitnejsie autobusy, kedze aj zmluva je uz kvalitna.
Na druhej strane, vyrobca aj napriek zlej zmluve sa mohol snazit o kvalitny vyrobok, kvoli zachovaniu dobreho mena.
Takze chyba je zrejme na obidvoch stranach.
Tu novu zmluvu, na ten prenajmov 20 autobusov, uz urobili velmi dobre, aspon co som mal moznost si precitat. Takze tie Solarisy boli na nieco dobre. Na to, ze sa z nich v DPB poucili.
Takze uz by som tie Solarisy neriesil, v dalsom tendri by uz mali prist kvalitnejsie autobusy, kedze aj zmluva je uz kvalitna.
Majo