Reakcia na: Mike #110815:
Ja som to pochopil uz davnejsie. Mesto nema peniaze alebo nechcedat peniaze na celu trat v Petrzalke, tak vymysleklo, ze tu trat zaplati stat (zeleznice). Lenze kvoli tomu sa brutalne skomplikuje a predrazi cely projekt. Nebolo by teda rozumnejsie vypytat si od statu peniaze na klasicku elektrickovu trat? na to by trebalo ovela menej penazi, cize by usetril aj stat, a mesto by ziskalo novu elektrickovu trat. Takto zaplati stat na tom dualnom systeme ovela ovela viac, ako by zaplatil za normalnu elektrickovu trat. Tak neviem, ze co je lepsie..
Mike
Vsetko by bolo ovela jednoduchsie.
Hahahahahahaha ? a kto by to zaplatil? DPB má taký rozpočet na nové investície? Mesto je schopné zaplatiť trať z CMO po Bosákovu (resp. aktuálne Nám. Hraničiarov, príp. T-pol) Zvyšok platia žeelznice z €-fondov, ale mesto im tam povolí ich trať iba ak bude jej súčasťou aj električka. Preto to memorandum o spoločnom postupe, čo bolo podpísané už dávnejšie.