Cela ta dualna trat v Petrzalke je totalna blbost. Bude to zbytocne komplikovane, ako s nastupistami, tak aj s vlakmi/elektrickami, atd. A bude to az tak komplikovane, ze sa to nakoniec ani nepostavi. Keby to bola klasicka elektrickova trat 1000mm, mohla by sa stavat aj postupne a mohol by ju stavat DPB svojimi silami (zamestnancami), ktori rekonstruuju elektrickove trate v sucasnej dobe (de facto je to stavba uplne novych trati na Mileticovej a Zahradnickej)..
Vsetko by bolo ovela jednoduchsie. Ta dualna trat bude komplikovana ako pri vystavbe, tak aj pri prevadzke.
?
Vsetko by bolo ovela jednoduchsie. Ta dualna trat bude komplikovana ako pri vystavbe, tak aj pri prevadzke.
?
Mike
Vsetko by bolo ovela jednoduchsie.
Hahahahahahaha ? a kto by to zaplatil? DPB má taký rozpočet na nové investície? Mesto je schopné zaplatiť trať z CMO po Bosákovu (resp. aktuálne Nám. Hraničiarov, príp. T-pol) Zvyšok platia žeelznice z €-fondov, ale mesto im tam povolí ich trať iba ak bude jej súčasťou aj električka. Preto to memorandum o spoločnom postupe, čo bolo podpísané už dávnejšie.